anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Tyckte du lät rätt positiv när du stog på stranden med Crossbown i handen. koolt det rimmar.
[/ QUOTE ]
Det är enkelt Rambo är negativ för BH-kites har ingen designer för kites längre, han har ju dragit till Best. Så BH klarar inte av att göra en Crossbown kite, de är för svårt.
-
Ja Jesper jag har sett att surfarlivet även marknadsförs långt utanför surf och seglar kretsar. 🙂 Bra artikel! Ses i kväll/morgon.
Gällande datumet så hade förde vi diskussioner innan websidan kom upp och då gällde ett annat datum. Så det finns svar på allt… (nästan) :-)… mvh peter
-
Ja Jesper jag har sett att surfarlivet även marknadsförs långt utför surf och seglar kretsar. 🙂 Bra artikel! Ses i kväll/morgon.
Gällande datum så hade för vi diskussioner innan websidan kom upp och då gällde ett annat datum. Så det finns svar på allt… (nästan) :-)…
-
När min skånska polare har -”jävligt ont i ballarna”,då har han ont i röven, komiskt.
-
Är det bredvid Volvo ITs kontor?
Då tror jag det är bra!
Peter på kiters
-
Han jobbade på surfcentret i Apel förra sommaren. Jävlar vad vi skvallrar. Helt sjukt.
-
Oj, hur skjutton får han upp seglet? Det finns någon mackapär som man kopplar på hängselen som man sedan drar upp seglet med, genom kroppsvikten, om han har problem med det så kan det vara ett tips…
-
Om nån e sugen att dra dit och snorkla idag, ring mig på telefon 0737-838186. alternativt posta inlägg här så hör jag av mig så fort jag vaknar !
Det skall bli gott väder och vindstilla, perfekt väder att reka ny spot på.

ha det gött
-
anonym-anvandare
Medlem17 augusti, 2005 vid 22:43 som svar på: Vad har hänt med begangnat marknaden?Har bevakat beg.marknaden sedan juli 2003 och kan konstatera följande.
Det säljs ganska många fler ”nya” begagnade segel från aktuell säsong/årgång.
Det verkar som många har köpt mycket nya prylar de senaste två åren som bla säljs nu.
En del byter prylar oftare än tidigare.
Det läggs ut många anonnser på brädor kring 75-100L.
Det efterfrågas brädor kring 120-150+L antagligen av återfalls surfare och nybörjare som vill köpa sig något som passar dem.
-
”Patrikol”
Kolla vart den länkar istället och vem som skrivet det inlägget Einstein!
Anonym fegisarna finns kvar fortfarande tydligen! -
Erik Verheij
eller om du menade kitedesignern så är det Don Montague fortfarande! -
När det blåste lite för mycket Då skruvade jag bort fenan, anpassade min hängsele mm. så fick Alex för första gången träna hängsele på land.

Det gick alldeles utmärkt, men han känner sig ännu inte redo för att testa på vattnet. Det här går alldeles utmärkt att träna på land då det blåser lite för mycket för att vara ute på ”spat”. Seglet är troligtvis under 3m2 och ingick i ett brädpaket från Toy´s are us. Brädan var värdelös, men seglet fungerar bra även till riktigt små barn. Någon riktig barnbräda har jag/vi inte råd med utan vi använder en en gammal Surfpartner Ufo fullängdsbräda. Det fungerar utmärkt, men den är lite trögsvängd. Om man styr först och skotar sedan går det bra. Med den här kombinationen har faktiskt Alex länsat med en kompis på brädan. En på var sida om masten! De hade helkul!!
Per-Arne -
haha the bitch is back och spamar med lite naish som anonym! jämför ip nr med tex http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=0&Number=315735&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

-
Fan nu är man ju kändis….//Marcel
Svar till:
Svar till:
Skönast är ju svängen runt om alla vågsurfare som ligger och paddlar

[/ QUOTE ]
va det inte jag

[/ QUOTE ]
-
Tack för alla svar! På grund av resorna vi hittade så blev det Rhodos(Ixia) på Hotell Lito. Ska defenitivt kolla upp Prasonis när vi kommer ner!
Paros och Kreta verkar vara riktigt bra! Får försöka ta sig till någon av de nästa gång.
MacLean: Vad heter centret som drivs av tysken/holländaren?