anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Å den här ser jäkligt svårseglad ut
./b

-
Underbart att se
Jag ska aldrig mer klaga på att det är svårt….
Roger
-
Hallå!
Jag kör Saber 7,7 till JP Freeride Carve 86. Det funkar men då har jag 32 cm fena att jämföra med originalen på 27 cm.
Man får så att säga lyfta på tårna för att få ner lovartkanten och så kommer draget lite för mycket på bakfoten. Men bättre att nöta på planingsgipparna än att stå och träna helikopterslag med 6,0 enligt min mening.
Perra.
-
Fanatic Freewave 95(96?) eller JP freestylewave 98 är nog bättre till dom vindarna. Volymen är mer än nog när det blåser mer än 10m/s.
Pelle -
Jag såg en kille i Buffalo, NY, USA som surfade med träben. Eller det var väl kolfiber kanske.Hur som helst gick det kalasbra. Det enda som såg lite avigt ut var upptag av kittet på grusstranden.
-
Skärp er, ska det inte gå att ställa en fråga utan att få sådana tramssvar.
Pelle (inte Gurra) -
Som gammal modellflygare kan jag ju bara önska er lycka till med att få tag på någon som gör det… Vindar över 4 undviker man gärna, eller snarare absolut…
-
Köp lite rörisolering på Claes Ohlson och dra fast med kardborreband. Det funkar.
-
anonym-anvandare
Medlem16 augusti, 2005 vid 20:19 som svar på: Finns det ingen som säljer en JP 135 liter freeridIngen som vet en Jp 135l till salu?
-
Två frammåtsnurr med en kaplopp på höger sida om nuggen på bräden.
-
Jo, jag har oxå tänkt den tanken angående torrdräkten, men tror ni inte den pallar för att krascha med, klart rätt riskabelt att chansa. Många kitare använder ju den oxå, fast de kör klart mkt i knädjupt vatten.
Ang handskarna så beställde vi idag, via mail. De svarade snabbt när jag frågade om storlekar men jag har inte fått någon bekräftelse på ordern ännu.
-
VAr det inte dyrt på KV? Puerto Rico har jag kikat på men verkar lite dyrt. Barbados lika så.
Någon som vet hur consistent det är på Filippinerna? Vågar man åka neråt i landet ioma rebellerna härjar där? Där Cloud 9 ligger så…
Senegal ska vara grymt enligt wannasurf.com, med på listan.
Bali känns lite trist, Sumbawa var helt underbart jävligt synd att det inte är säsong där nu.
Listan just nu:
Bali
Nias
Filippinerna
Panama
SenegalKom igen nu! Ngn måste ju haft en klockren billig surfupplevelse denna period.
-
Svar till:
Neil Prydes 4000-väst funkar ju bra till midjesele, dessvärre verkar dom vara omöjliga att få tag på mer i år…
Har själv försökt att få tag i en sen den gamla västen blev stulen…[/ QUOTE ]
Ingen som vet var man kan få tag i en NP 4000 väst ??