Forumsvar skapade

Sida 179 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 07:30 som svar på: Hur mycket cash lägger ni på prylar?

Detta är min andra säsong och jag är väl uppe i 20k, ganska humant eftersom jag köpt allt nytt.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 07:29 som svar på: Våtdräkt

Jag undrar också…Hade tänkt köpa en NP 5000, men har hört mycket negativt om NP. Vad väljer man då?
    Ripcurl? GUL? Är på jakt efter en höst, vår antingen torr eller väldigt varm våtdräkt. Vad ska man tänka på, skillnad vindsurf och kite/wake dräkter? Märker man någon skillnad?

Önskar någon nu kom men det underbara meddelandet, köp en **??**, har kostat 7000kr säljs för 500 är absolut bäst, sen håller ALLA med, vore så enkelt…

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 07:23 som svar på: fräsiga vindsrfare på Blacken 3/8

Det är Eskilstuna gänget som är ute på Formula bräder.
    dom börjar bli rätt snabba nu.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 07:20 som svar på: Best Björkäng 050810

fan helvete! cementera igen hela skit viken det blåste fan mer på min innergård än i det där djävla lä stället, aldrig mer, såvida man inte vill tokdyka sin kite o dra brädan över ett sten rev….

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 07:19 som svar på: Klasser i SM Nynäshamn
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 05:48 som svar på: öka din vattentid med freestylesegling >300%

Tittade in på gaastras forum. Matt Pritchard rekomenderar 7.0 som största segel för freestyle men det går att göra willy skipers med 7.5-8.0 och 115 liters tabou rocket.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 05:12 som svar på: Best Björkäng 050810

men var i h”#*vete är jaaa då?? wink.gif

martin, får nog börja planera in nästa dänmark-resa, suget börjar göra sig gällande. Sitter o lurar på GranCanaria oxå…

//alex

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 22:57 som svar på: Olika kitesporters namn?? Hjälp 🙂

Jag föredrar ”Kiteboarding”. Funkar på både vatten och snö (för oss som kör med bräda på snö). Brädkulturen och känslan är densamma för många brädsporter: snowboard, wakeboard och skateboard.

Vissa kör på skidor på vintern (och missar därmed brädkänslan). De föredrar därför ”snowkite”.

”Kitesurfing” är för mig alltför sammankopplat med windsurfing och vågsurfing. Passade kanske bättre då folk körde kite på surfbrädor.

Nu när detta är klart wink.gif så återstår det riktigt svåra frågan: vad ska det heta på ärans och hjältarnas språk, dvs svenska? Mitt förslag: ”skärmåkning”. Smaka på den! En kite är inte alltför olik en skärmflygningsskärm (särskilt inte foils). Har någon ett bättre förslag?

/Daniel

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 22:07 som svar på: Långgrund sandstrand i Grekland?
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 22:03 som svar på: Långgrund sandstrand i Grekland?

Hej, jag var på kreta i Amoudara. Där ligger en 3 km lång strand som är fin . Den är inte jätte långgrund men det går nog att lära ut på den. Det blåste i och för sig mellan 4 och 8 beaufort alla dagar utom en. Men vinden kommer runt lunch och håller i sig till 18 tiden. Innan och efter funkar det. Det finns uthyrning på stranden. Kostade 25€ i timmen inklusive allt. Dessutom finns Heraklions windsurfing klubb på stranden.
    http://www.greeka.com/crete/heraklion/greece/heraklion-windsurf.htm
    /björn

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 21:55 som svar på: Crossbow säljes

Tänk på att Olle inte är så gammal samt kör omkring på en Wipika från -85

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 21:53 som svar på: Spritfestival!

Ja gör ni det, ska jag spöa skiten ur er med min lånebräda !

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 21:53 som svar på: Varamon i morgon?

Fan vilket drag dety komme vara i Varamon då ”!!!

Biorno på gästspel i Malmö city !!!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 21:51 som svar på: vad hände med arrows?

niklas s är ett göttigt luder som kan göra feta spocks. ÖKA TAKTEN!!!!!!!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 21:38 som svar på: Slalom Film

Borde inte phil mcgains hatt vara ett stort vindfång? confused.gif
    Det är viktigt att köra med rätt hatt…
    /b

Sida 179 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA