Forumsvar skapade

Sida 184 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 14:30 som svar på: vad är en 911?

Vad är då en 411?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 12:42 som svar på: Utförsäljning 15 wave

Grym smygreklam!

ICA påsarna kostar bara 1 kr styck, man hoppar lika högt
    med dem som en eh, vill man ha en fräck kite så finns det
    både blåa och svarta soppåsar cool.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 12:12 som svar på: Varför så lite info om Halmstadsolyckan?

Svar till:

Tack för svaret, men vad har hänt med de skadade? Mår de ok?

[/ QUOTE ]

Enligt rykte är en person förlamad från midja och neråt. Jävligt trist om det stämmer.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 12:11 som svar på: segel

men GRÖÖÖT är bättre

grin.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 11:41 som svar på: segel

jo, jag har varit på träningläger med Surferic och det vi gjorde mest efter seglingen var just att äta gröt.

mvh
    Johan grin.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 11:30 som svar på: Mellansvenska Cupen 13/8 arr: JBSS

Blev det några race igår eller uteblev vinden?

/Tomas

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 11:21 som svar på: Behöver nått litet 5.1″

Du kan väl maila mig ang webbern.. trimmarn@hotmail.com

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 11:08 som svar på: Grisslehamn

Ok tack så mycket! Tänkte kolla Engströmsviken. Vet du möjligen också när det é som bäst där? Framåt hösten antar jag.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 10:58 som svar på: Vilka segelstorlekar surfar ni med?

4.2, 5.0, 5.7

smirk.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 10:43 som svar på: segel

Roligt och roligt.
    Robert Stavnås gör och gjorde detta på Haga Park.
    Han är inte som oss andra.
    Tränar på gym och sånt där trams.
    Sedan seglade ju han av sin axel i 17 m/s.
    Årets kastfall och årets spik på GPSen grin.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 09:41 som svar på: Nya, säkrare kites?

Svar till:

Crossbow är väll säker på så vis att man kan skjuta ifrån sig bommen, liknande idé som OceanRodeo har på sina bommar (klockrent för övrigt)

Själv kör jag Peter Lynn där säkerhetssystemet sitter i att man släpper bommen (ikrokad då) så går kiten upp i zenith och väntar på vidare instruktioner där wink.gif

[/ QUOTE ]

Helt felaktigt påstående. Säkerheten på en arc fungerar exakt som på en tub. Hamnar man i knipa så utlöser man quick releasen, draken lägger sig platt i luften och förlorar all sin kraft.
    Att släppa bommen har ingen som helst effekt mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 09:37 som svar på: Speedarenor i Sverige?

Kanotstadion vid Nyköping vid nordliga vindar.
    / ippa

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 09:09 som svar på: lägga ribban högt ?

Om du skrev det 02.25 så kan det vara fyllesnack. Jaha, om du skall lägga ribban högt och bli bäst i världen så skall du väl inte satsa på att köra i Habo utan åka det vinden alltid blåser och spriten är billig? Om du är som de flesta andra (återkommer till detta) så kör du för att det är kul, sak samma om det är att göra tyskmanövrer eller köra dunderpowerd unhooked blindside with a cool attitude and lots of bilringar runt the magen. Den senare kategorin kanske mer kör för att det är responsen när de är kungar på vattnet som sporrar dem.
    Att ha den förres attityd tycker jag är bättre då man kan åka till platser och ändå ha kul. Jag kan inte vågsurfa eller kitesurfa men det är ändå kul att åka tvättmaskin i vattnet i elCotillo eller glida runt med kite i Sotavento.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 08:10 som svar på: öka din vattentid med freestylesegling >300%

Uttryckte mig otydligt. Vill jag snurra segel kan jag ta pråmen och ett litet segel.

Poängen var att plana i så lite vind som möjligt och göra en willy skipper osv. Kanske ett NP raf jet eller excess 7.4 kan passa till detta? Hur funkar dem jämfört tex simmer zerofive? Det kanske är roligare att plana med ett 8.0 än att sitta och titta hela sommaren, fast då måste man ju kunna tricka lite och inte bara bränna runt, annars är det ingen idé. Någon som har testat om det går med ett 8.0? Sen när det blåser 6.0 och 5.0 osv så kör man ju det så klart.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 22:44 som svar på: Behöver nått litet 5.1″

Enda bytet jag är sugen på är isåfall till en fish. Ingen malibu.
    Jag vill ha runt 2000sek för Webbern så de kankse inte riktigt är var vad ni sökte.

Sida 184 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA