anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Kanske du har lite svag rygg/mage och får göra som Hr. Anders B. o köra med sittsele? Det är inte så farligt tycker jag själv som provat båda… Selarna alltså…
-
Trodde att inlägget handlade om något man gjorde i duschrummen i mellanstadiet men detta var ju än mer intressant. Skall genast hem och mäta. (masten altså)

-
Hade före semestern två hela FiberSpare 460. Den ena var 462 och den andra är 460.
H-J
-
anonym-anvandare
Medlem11 augusti, 2005 vid 12:04 som svar på: Varför så lite info om Halmstadsolyckan?Börjar brännas!

-
Vad rekomenderar. Du kanske har ett annat bra alternativ
-
Sittsele är freeride och race. Midje, våg och freestyle. Har kört båda och har numera en midje trots att jag endastfreeridar och gör lite småskutt, upplever midje som smidigare än sittselen. Är nog mest en smaksak bästa är nog att testa kompisars selar och känna efter!

-
anonym-anvandare
Medlem11 augusti, 2005 vid 09:53 som svar på: Är det OK att laga brädan med Epoxy lim?OK. Tack för tipsen.
Vi har tyvärr inget Biltema här, men ÖB har vi.
Jag sticker ner och kollar efter jobbet. -
Har 29mm och det funkar kanon. Har man mindre nävar är det säkert bra med tunnare grepp. Men jag känner att ett 2mm hit och dit kanske inte spelar roll då man lastar ganska mkt. tryck på hängselen, om man har tur.
-
Klagshamn och Habo ligger väl inte på sydkusten.
-
Undrar om brädan är av trä med stringers av sten.
Seglet av kohud lite combatstuk.
Jointen av en tjurlem.

-
det behöver nog inte en blåsa nått om man kör utför niagara för att få hög fart .iof lodrät fart

-
Prova klagshamn eller Habo ljung.. eller höllviken..
-
anonym-anvandare
Medlem11 augusti, 2005 vid 08:54 som svar på: Varför så lite info om Halmstadsolyckan?Enligt säkra rykten så var det en kitekurs som spårade ur!
Kan någon bekräfta/dementera?
Fram med all information så att andra förstår faran med att kitesurfa under sådana förhållanden! -
Tack. det får nog bli en pro-limit
-
jag tänkte dra dit snart.
/jens