anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Blir det nord är gottskär ett bra alternativ som sagt!
-
Stråvalla strand eller Gottskär funkar fint på Nord!
-
en snabb search i rankingen på gps-speedsurf visar att både roger och onno har kört sonic, prova maila dom och fråga
jag har bara sett 2 st köra sonic i sverige (måste finnas fler) en sonic85 i 08 (har dock inte sett magnus iår) och en sonic100 från växjö (träffade förra året på haga)
/tbsurf

-
Jag lägger en beställning till Prolimit på andra saker nu. Ifall du vill ha med den i ordern (lev innan helgen) så får du ringa bums
073-1411910 -
Om prognosen håller enligt Foreca skulle jag satsa mina bensin pengar på Tisdag, Fårö, Ekeviken. Nost kan ge mycket fina vågor. Det är mycket folk på Fårö nu också…Sen onsdag, antingen vänta in vinden vid sudersand medans man tar en pizza hos Peter på carlssons resturang eller kör ner till sandviken och hoppas på att sydost vinden drar in vågorna. Där kommer jag troligen vara onsdag…hälsar, Peter http://www.surfsafarigotland.com
-
Skriv gärna in var ni ska i morgon. Har ingen aning om var som är bra.
-
Sugen: Ja
Lagom stor brädaU/stort segel: Nej…
Nu man får sota för att man har insjöpryttlar… -
Tjena!
Vad kostar det att bo i thailand?
MVH
Fredrik -
Mathias!
Upplevde du brädorna som någorlunda lika i karaktären, eller var tex 90:an mer wave än 110:an?H-J
-
Ser trevligt ut!!
Men kan det finnas en film från i Söndags (7/8) tro?
Ser ut att bli lite även på tisdag, eller?
///
Bosse -
och det finns inte några alger..
-
inte ska du behöva segla själv här på Gotland, spana efter en vit toyota buss så blir du uppstyrd
välkommen. Onsdag ser bra ut. Hälsar, Peter -
Det är jäkligt mycket Sharks vi Diamond Head, och strömmorna i vattnet är rejäla…..egen erfaring från 3-månaders vistelse 
-
anonym-anvandare
Medlem8 augusti, 2005 vid 06:09 som svar på: Surf från Höllviken till Klagshamn idag??Jag surfar ofta från Klagshamn till Höllviken TOR men enbart när det är rak västlig vind.Kolla din utrustning innan du kör. Sist small jointen mitt av på vägen tillbaka. Jag kunde dock segla hem tack vare säkerhetssnöret på jointen.
Tänk på att det finns mycket sten så kör inte för nära land.
Lycka till
Janne -
Mölle- vind VNV >10m/s
Skäret- vind NV >10m/s/Martin