anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Sorry Boys… Hade en grym morgonsession i Kåseberga, på Sydkusten, i måndags. Styrbords sideshore, två meter face, platt mellan vågorna och helt själv i två timmar innan Halmstadligan dök upp (Stay of the Rocks Maria…) Var på vattnet 5.40 och rippade fram till 10-tiden.
Till nästa sydsydvästliga kuling – Stay prepared.
-För övrigt är Stoneyard ett mycket trevligt break-/ Paddy

-
anonym-anvandare
Medlem5 augusti, 2005 vid 20:30 som svar på: Surf från Höllviken till Klagshamn idag??Hemma igen? / Paddy
-
Låter som en Challengermast. Stämmer det?
-
anonym-anvandare
Medlem5 augusti, 2005 vid 20:04 som svar på: Fituna fredag eftermiddag och Nynäshamn på LördagVa, träna på SM vattnet. Vilket fusk 🙂
Peter D -
har cabrinha element, väger 80 pannor, 150 cm bräda, ingen erfarenhet.
there you have it
-
Svar till:
Tycker Foil-killen äger stället!
Snacka om att Alla kommer att köra cykelhjälp från och med nu!
[/ QUOTE ]
fredrik heter han, rolig kille
/walle -
Svar till:
Tycker Foil-killen äger stället!
Snacka om att Alla kommer att köra cykelhjälp från och med nu!
[/ QUOTE ]
fredrik heter han, rolig kille
-
silvertejp regerar, snyggt som fan och ger lite hardcore attityd

-
Garantin gäller väl bara masten, inte skador den orsakar…?
-
Boman, kör du Kapellskär lördag jag och broder Tuck är nog på gång dit. Kanske kan bli bra…..
//Tommy//
-
Svar till:
du för fan, ta bort gaybilden jag tror jag kräker ner mig.
[/ QUOTE ]
Ha ha ha.. jag som fortfarande undrar över om det är en tjej eller kille på din avatar …sten i glashus, pil i gummibåt eller vad de nu heter
-
Testet gjorde mig om möjligt än mer intresserad eftersom de där sa att den trivdes utmärkt i vågorna tack vare den väl böjda nosen. Jag är dock 91kg tung så för min del lutar det åt 110 liter. Frågan är om den har samma karaktär.
Med denna bräda så kan man förhoppningsvis bränna snabbt på plattvatten, hoppa som en besatt och leka i nästan logohöga vågor. Alltså en stor vågbräda som har powerbox = bra för de snabba fenorna och ändå möjlighet till rätt många wavefins. Dessutom, om man nu kommer att orka med det, kan man ha dubbla stroppar för speed och enkelstropp för lek.
Inget nytt men ändå…H-J
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
HAHAHA tycker jag känner igen det här
men kul e de[/ QUOTE ]
Salt!
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
Peppar
[/ QUOTE ]
grillkrydda
[/ QUOTE ]
Med ett Pucko till!
[/ QUOTE ]
Curry
-
Hej,
ett tips som hjälpte mig mycket var att lägga sig som en vattenstart även när man bottnar och kan göra beachstart. DVS alltid vattenstarta. På så sätt får du träning på det och det blir enklare när det är djupt. -
Vill man ha det sämsta så funkar björkvik.