anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem4 augusti, 2005 vid 19:07 som svar på: Nu har den landat, alltså en Foretrex 101Knatte! Hur passade Foretrexen i aquapacen?
/pugge
-
någon som tänkte sticka till Torö imorgon eller är prognosen för tunn?
//P -
det går å köra i s,w,ö i lilskäksrudden ungefär 2 mil från umeå . Transport borde inte va nå problem finns folk me plats i bilen.
-
Svar till:
Sant, men jag har faktiskt sett en kite av tvivelaktigt märke explodera när den bara vilade i zenith.
Men man lyckas ju aldrig köra utan att sopa ner den om man inte bara åker fram och tillbaka som en såndäringa foilare…
[/ QUOTE ]
Backemannen jag har en Rasta 12a till dig om 2 veckor…
-
Svar till:
oooo yes. Synd att vi inte filmade de i vapur.
Revet nästa NV[/ QUOTE ]
torekov – sdecret downwind NV?
-
fan va alal ska dit då, fan om ja inte drar till Hawaii istället, så kan ni knulla era fula jävla kängrubrudar ifred
/fede
-
hördu ippa från vacum beach
har ni rekat runt kanotstadion än ?
ser ut att komma lite nord ibörjan på nästa veckatb från fituna
-
nix utan den jag visa film på, dedära är väll s-bend 😛
-
popa skulle de va.
-
detta trick pappar han eller inte?
å den ska tydligen heta frontspinhttp://www.pkra.info/jumps/360%20MELON%20FRONT%20SPIN%20UNHOOK.wmv
-
hehe blir så förvirrad av alla jävla namn dedära är en fron roll 😛 de jag tänkte på görs unhooked 😛
-
Har seglet 1 eller 2 tvärgående våder rakt igenom seglet?
Har seglet bara en sådan våd(strech control) är det nog en prototyp. -
era beskrivningar låter som om de är en 360 till hanlepass alltså en rak 360 menar en 360 men armarna åvanför huvudet och rotation 360 grader (utan att släppa baren) eller är det kanske de ni beskrivit hela tiden 😛
-
Jag kör med DaKines liknande impact vest. Funkar skitbra tycker jag. Har dock samma problem som med waistharneset att den glider upp ibland.
Prylen har för övrigt inte så mycket extra flytkraft, det tar flera dar för den att torka och så är det flera extra kilo och kubikdecimeter i väskan. Men å andra sidan är ju revbensskador de vanligaste allvarligare kitesurfingskadorna!