anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Det är när man är ikrokad i selen och blir kastad framåt över brädan. Tex om det kommer en vindby och man inte hinner kroka ur eller skota ut.
http://www.boards.co.uk/articles/index.asp?ID_A=177&article_type=50
någon som vet om man kan få tag i en deviator i sverige?
-
Köpte en trainer här!
http://www.kitesailing.dk/ks/products/productlist.asp?produkt=trainingFinns säkert hos Huge0 och de andra här i Sverige med

-
Hur är vädret där? Är det sol och varmt vatten eller?

-
Kolla in här..
Långasand funkar finfint på NV, V -
Ja!
om det e offshore/side off vindar så är det platt på flagbeach.sedan har dom ju ”tyskparadiset” Sotavento med lagun vid högvatten:

sök bara på ”sotavento” så får du upp massor av bilder…
Men åker du dit ska du besöka vågorna vid ”El cotillo”:

fett värre

-
Rigg ytor ? Jolle varvet kommer omöjligt räcka till
anvvänds Lövhagen men där är rampen trasig eller
finns något alt ?
annars blir det spektakulärt med bra publik platser
längs strandvägen.Publiken
-
Nice, nu finns det nya forumet. Perfekt för oss speeeeeeedfreaks

-
jag epå men inte klockan 8 å inte askim hehe john ring å väck en bakis danneman e du snäll om det blåser altså …..

-
Vad är ett kastfall och hur förhindrar man det.. tror det
har hänt mig ett antal gånger men är osäker på vad det
är -
anonym-anvandare
Medlem30 juli, 2005 vid 17:54 som svar på: Billigt att köpa kite i Australian? Crossbow 9,16Det var ju synd.
-
anonym-anvandare
Medlem30 juli, 2005 vid 17:31 som svar på: Billigt att köpa kite i Australian? Crossbow 9,16Typ en hemsida till en kite shop i ozzy
-
Med formulan kommer du enkelt ta dig runt den innessta Kna skärgården. Verkö funkar i allt från NO till NV. Men Kalskrona har hur många iläggningplatser som helst. Dragsö, Stumholmen, Saltö, Långö är bara några platser. Som formulaseglare blir du rätt ensam. Inga andra seglar formula där. Konstigt nog eftersom det är ett perfekt formula ställe. Vill du segla bland andra surfare skall du ta dig ut antingen till verkö eller framför allt till Pettersvik i Torhamn. Men där är det främst småbrädor som gäller.
Själv kommer jag att segla där på söndag 31:a
Lycka till! -
Tycker detta låter farligt
har hört3t att det är riktigt strömt… Andvänd flytväst eller följebåt 
-
Åk inte till Öland,bara en massa alger.
-
HAAHAHAHAHAHAHAHAHA ASG
NI HAR BRA HUMOR!!