anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Vaf tror ni om imorgon? Någon som åker ner och chansar.
-
Cambo:
men var vågsurfar jag i viken?
Ska jag bara gå över kostängslet och sen en bit till vänster? där ska det var en sandstrand/sandbotten? eller är det en jävla bit att traska ut till revet för att kunna få lite vågor?Var annars kan man köra?
/Lars
-
Patrik: du snackar om Haby Ramsvikslandet eller? har du någon gång sett vågsurfare som håller till där?
Eller har du koll på nån annanstans där uppe med bra vågor?Tacksam för svar!
/Lars
-
oj, hur kan en sån här intressant tråd bara rasa bakåt osed
Jag höll på att totalmissa den här uber intresanta informationen som knatte har hittatsånt här ska postas på ett eget SLALOM/SPEED FORUM
/tbsurf
-
Det bästa man kan göra är att läsa alla synpunkter här på forumet. En finns det ju ett gäng bra sidor, den här spran g jag på idag…

Ps sen är nog den näst bästa lösningen att köra trial and error
mats
-
Vad jag sett kommer det blåsa 10-15 SV. Haby uppe vid Sotenäs kan nog bli fint. Har själv aldrig haft turen att uppleva 2m+ där, men revet kanske kan visa sin rätta sida. Någon som är sugen på att köra?
/Patrik -
en tum-regel är väl att sätta bommen brösthöjd.
-
Har en SB 158 samt följande segel med master
RS2 9.8 11.0 12,5
Ring mig om du är intresserad
08-7575464
//Micke
-
Tyvärr inte min
, men S-type 137/06. -
haha, fan är det du MickeN, trodde nästan du trillt av ett höghus.
gubbköra… skärp dig nu… när jag blir gubbe ska du få lära mig flyga foil ner från höga hus…
/david
-
Kan vanlige människor också få tillgång till den där stationen?
-
köpte en neilpryde 5000 i mars och nu har man redan fått en massa revor och hål utan att man märker nått… inte direkt hållbar liksom. Men till frågan, kan man laga skiten med neoprenlim eller?
-
synd, för det hade ju varit gott mos om det hade funkat!
-
Hmm.. den stora fördelen med PL som jag kan se är överlägsen stabilitet. Den trillar inte ner i första taget. Så för nybörjare kan den nog vara bra. Tycker de ser rätt segstyrda ut men är nog en rätt go cruise drake.
-
kan du inte maila mej på [email=”caroline.eriksson@eniro118118.se?”]caroline.eriksson@eniro118118.se?[/email] hade varit kul att snacka lite resor =)