anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem24 juli, 2005 vid 15:15 som svar på: Surfersparadise slutar sälja kites och fokuserar..Ja enl. frihandel avtalen.
-
anonym-anvandare
Medlem24 juli, 2005 vid 14:41 som svar på: Crossbow 12:or till Steffopris 11 papp styck. *DELETED*Svar till:
inget spöar rambo pris o rambo service dock
[/ QUOTE ]
Va säljer du då?
-
Svar till:
håll dig till köp&sälj
[/ QUOTE ]
Fjant! -
anonym-anvandare
Medlem24 juli, 2005 vid 14:10 som svar på: Crossbow 12:or till Steffopris 11 papp styck. *DELETED*Svar till:
OBS! Dessa priser ligger cirka 1000 kronor under Surfers Paradise kommande prisnivå. Frågan är om Mr Plattvatten har samma service och fixarglädje som SP… Sveriges bästa surfshop är inte sveriges bästa surfshop för ingenting.
Peps
[/ QUOTE ]
Måste bara säga, SJUKA priser faktiskt… kolla själva upp på nätet om ni ska köpa kites det finns gott om utländska (inom eu) butiker som säljer online till bra mycket bättre priser t.ex tyskland som tidigare nämnts och då gäller garanti etc i sverige också hos lokala ÅF!
/Persbrant
-
anonym-anvandare
Medlem24 juli, 2005 vid 14:09 som svar på: Skruvat för djupt vid montering av stroppar???Hur är det med orginalskruvar som kommer med en bräda,
är det möjligt att skruva dessa för långt??
Man måste ju kunna dra åt ordentligt så att stropparna sitter på plats! -
Tyvärr så tog jag fel på tiden annars hade jag varit i topp.
Robban -
Svar till:
Annars vill man ju se lite fler svenskar högre upp!
[/ QUOTE ]
enligt direktrapport från haga var det igår endast någon minut ifrån att en svensk flagga hamnat överst på ”1 hour” rankingen
/tbsurf

-
Men de flesta man snackat master med…säger ju att flex och spänsten i masten blir sämre …och att master är förbruknigsvara osv…för nåt år sedan köpte jag en beg Fiberspar 100% mast…jätte fin lätt osv…såg också ut att vara i fint skick…likadant med den…seglet såg slappt ut i strumpan osv…sen stoppade jag i en nyare mast en sämre X3…och då vara det ett helt annat segel..både på stranden och i sjön…(jag vet kanske jag som är mast nojjig eller nåt)
-
jasså! är dom…jag tycker bara att strumpan var extremt slapp några decimetrar ovanför bom och ner ca 50cm under bommen…men jag märkte klart att då jag riggade med NP masten så både kändes seglet bättre och såg ut som det ska…samt upplevde som att jag planade ngt tidigare…
-
Den kostar bara någon hundring mer och har även en höjdmätare inbyggd!
-
ja! det tycker man ju!(jag köpte masten beg…han sa att den knappt var använd!..såg mkt fin ut!!) menjag börjar bli säker på att masten faktiskt var betydligt mer använd än ha sa…
-
Skrev en liten Review här på KN – alla nybörjare kan ju läsa och dra sig in i sporten – nte så farligt bara man läser på i en månad innan

http://www.kitenation.se/web/forums/viewtopic.php?p=12901#12901
-
anonym-anvandare
Medlem23 juli, 2005 vid 22:19 som svar på: Varför så lite info om Halmstadsolyckan?Förolyckad = Död genom olycka.
Vi får hoppas att det inte är fallet nu.
Tyckte det kändes obehagligt med ett sådant ordfel som kan misstolkas.