anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Om du inte orkar kladda och vill kunna ångra dig. Biltemas halkskydds tejp. Bara o tejpa på brädan. Tejpen har suttigt kvar i ett år nu. Funkar fint. Och så ser de ju lite metal ut me : )
-
Är du redo nu då börje;)? Fixar du gipparna som önskas…;)
-
Gnällspikar stannar hemma framför datorn, andra är välkomna ner hit för att testa!
-
hallå knatte
hur får man tag i dej
kan du maila mej -
Tack har jag redan sagt.
Ser dock inga tips på vart jag ska ta vägen vid olika vindar.
Någon som vet vart man ska i Lule? -
jo det bästa är kuddar och en massa skratt..körde en buss -73. innan ler..
har faktiskt bytt både buss och flickvänn sedan dess.. nu har jag en lika kort flickvänn men som vägrar att köra vw.. tycker INTE att du skall ta detta i övervägande utan köra själv..
det är ju inte sant att jag sitter och har ett inlägg om detta..
ha det så gott kör försiktigt.. -
antiskid-pulver & polyester kan funka fint oxå. polystern gulnar inte och härdar snabbt
-
Inte provat själv. Men det jag hört är att en del tyckte att 430 blev för mjukt till den storleken. Prova köra in en 460 mast och se hur det känns.
-
Oops, jag tar tillbaka allt och hävdar motsatsen, sorry… Tack för en eminent vägbeskrivning. / Dalarömannen
-
-
vi är några som provar barnens ö salnö, kan bli fiasko men kan också bli riktigt bra, det är ju så kul att åka bil 30 mil så det spelar nästan ingen roll om det blåser 🙂
vi kanske ses,
fred -
Ja vadå? Hade sett fram emot ett lite mer utförligare svar eftersom detta är väl en entusiastsajt där man delar med sig av sin info. Ja, ost och väst funkar? Ja, jag har en vägbeskrivning (men e för dryg för att berätta detta för att svenskan i frågan inte var korrekt å det framgår inte av frågan att man ville veta hur man kommer till surfet….)
-
samma här. jag e oxå ute imorrn förmiddag om det blåsr
-
Haha, bilden var ju klockren :-).
Men annars kan man ju göra som någon skrev – köra med spelaren i en påse och sedan köpa till vattentäta hörlurar. De är inte så dyra!