anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Snubbelisnubb jihaa nutella och chips.
/Nougatniklas -
[ QUOTE ]
Mer info från Radio Halland:”Om det hjälper er så sa SOS nått om bärande vindar som surfarna missat.. eller nått sånt. Det var en tjej med också, men hon lyckades fånga vindarna och klarade sig oskadd.”
/Sofia, Halmstad
[/ QUOTE ]
Låter som dom råkade ut för en tromb eller liknande?
-
Mer info från Radio Halland:
”Om det hjälper er så sa SOS nått om bärande vindar som surfarna missat.. eller nått sånt. Det var en tjej med också, men hon lyckades fånga vindarna och klarade sig oskadd.”
/Sofia, Halmstad
-
allt över 6,0 är brädsegling. under 6,0 är vindsurfing. det är skillnaden.
-
Jag körde i havedal igår em. Gav upp pga massor med läskiga svarta moln rullade in… Växlade ju mellan regn och uppehåll hela dagen igår.
/Jacob
-
Mailade Radio Halland och fick detta som svar:
”Rapporten om tre personer till sjukhus är riktig. KOntrollerad med både SOS och polis. De ska ha surfat på var sin kite, enligt uppgift och haft vindproblem. Mer än så vet jag tyvärr inte.
Hoppas att detta förklarar det bättre. / Ha en bra dag. Anna Maria – nyheterna SR Halland”
Surfa lugnt!
-
[ QUOTE ]
själv ritar jag alla mina kites i MS Paint, va fan tror du?[/ QUOTE ]
Brickan vi vet att det är det där programmet du använder…
-
chalenger e fulast i pozo-viken and you know it!!suck yo moom
/skelletor-philip
-
själv ritar jag alla mina kites i MS Paint, va fan tror du?
-
Vilka var det? Vad hände? Hur mår de? Någon som vet något?
-
Svar till:
Kitesurfare allvarligt skadade efter olycka
Tre manliga kitesurfare i 30-årsåldern skadades på lördagseftermidddag sedan de fallit ner från hög höjd och släpats på marken efter drakarna.
Två av männen vårdades på söndagen på intensivvårdsavdelningen på länssjukhuset i Halmstad. En av männen hade ådragit sig allvarliga invärtes- och skelettskador, och den andra mannen fick allvarliga skelettskador. Den tredje mannen fick lämna sjukhuset med lindriga skelettskador efter undersökning .
Olyckan tog plats på västra stranden i Halmstad.
[/ QUOTE ]
TRE pers på samma gång? låter som ett svart moln, nån som vet nått mer
-
Och hur många dör varje år?

Peter -
haha tokigt gött
-
Jag lagar mina segel själv och det funkar fint… Är det mycket som ska sys samt att det tillåts använder jag mig av maskin (en vanlig sing), annars går det att sy för hand…
Kolla hur övriga sömmar på liknande ställen ser ut, använd samma teknik som där…
Jag änvänder mig av spunnen nylon eller spunnen kevlar som är cirka 0.18 tjock. Använd inte någon tråd med innehåll av cutton!!
-
lägg ner skiten innan någon oskyldig behöver drabbas av denna löjliga fluga!