anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Jag har en bräda, den är ingen ”pro modell”, men den är i samma storlek som dem. Plastunderdel och mjukare ovansida. Kan fixa bild och sen kan du nog få köpe den för nån hundring om du vill..
Svara här om de låter intressant..
/Lars
-
bräda blir en Naish Haze 140. Tydligen skulle det vara en bra bräda som man kunde utvecklas med.
tack i alla fall för hjälpen, gick lite trögt att få svar men sen kom ju pjoter hjälpte

-
ja men vaa fann …folk snackar om 12 ms …??? …
-
ingen som kan visa mig en sida ..länk ..där det visar var det ska blåsa ..? fann desperat
-
hmm… sedan när börjades det med fåniga kommentarer på Konfen?
-
Inlägg raderat av KonfMaster
-
Hej hej… svaret är nej, men vi (jag och kompisen) skall kanske ner iaf. Vi kommer åkandes från de värmländska skogarna om det blåser tillräckligt…
MVH Johan
P.S. Lycka till!
-
Tyvärr mycket alger i vattnet, hela ekeviken och norra sidan på Fårö. Delar av västkusten, Tofta är dock helt klart konstigt nog. Idag var jag i sandviken och seglande en timme 6.6 innan vinden la sig. Och då syntes algbälte på väg in. Förhoppningsvis försvinner det snart, det luktar också och ser äckligt ut. hälsar, Peter
-
alright, det såg ju bra ut på 12:an mellan 5 och 11 m/s
Så vad skulle man kunna vänta sig från en 14 då? 5 och 9 m/s?Vore det bättre om jag köpte en 12:a istället för en 14?
-
anonym-anvandare
Medlem12 juli, 2005 vid 12:58 som svar på: MYYYYYYYNNNIGGGGGGGGGEEEEENNNNNNN IMORGON!?Just de!!!!! Är det någon som har en extra 10:a – 12:a så ta för fan med den, man väntar ju fortfarande på försäkringspengarna och man vill ju inte stå på land med en 16 och titta på.
Magnus
-
anonym-anvandare
Medlem12 juli, 2005 vid 12:53 som svar på: MYYYYYYYNNNIGGGGGGGGGEEEEENNNNNNN IMORGON!?17.00
Magnus