anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem12 juli, 2005 vid 11:47 som svar på: Nån som kollat Båtvädret Plus för imorgon?Torkel är nog inte så bra, vinden på nidingen ser ju rätt kass ut. Det är nog gbg eller bohus som gäller
-
anonym-anvandare
Medlem12 juli, 2005 vid 09:13 som svar på: Nån som kollat Båtvädret Plus för imorgon?dmi säger 8-11 runt gbg. vart drar man ?
-
det är bud på att dra norrut imorgon. Dmi lovar 8-11 runt gbg men inte ett skit i skåne
-
:/ får la ringa å tjöta på dom, kanske har kommit fram trots att det står att den bara e inlämnad för han i HBG sa att den isåfall var skickad och blev sur för att jag ringde… lol =)
-
anonym-anvandare
Medlem12 juli, 2005 vid 07:59 som svar på: Tortyr att behöva vara på jobbet, skriv något kul! -
okej, tack för svaret. Jag får kolla runt lite efter begangnade.
-
-
Har den boken också, där är väl en bomvolt med?
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Gotland har alltid varit fullt av alger, du hör ju hur de låter när de pratar Gotlänska. Samma sak med danskar och skåningar, skiten sätter sig i halsen

[/ QUOTE ]
…och på gotland bor dessutom Backe som e skåning=massor alger då

Due, dom enda aljorna här växer på dom där skabbiga 08-putasen, fett med grogg å sånt nu!
(…min tjej e gotländska)
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
Ey.. akta dig så jag inte kommer ner och skabbar till hela ön.
-
anonym-anvandare
Medlem11 juli, 2005 vid 20:45 som svar på: Tortyr att behöva vara på jobbet, skriv något kul!Vore det inte bättre att sätta igång o jobba istället för att sitte framför skärmen o oja dej på arbetsid, tänk på oss stackare som förbrukar vår semester utan vind.
-
vombsjön eller ringsjön
-
Vattenskoter har inget med surf att göra och bör förbjudas pga. mycket störande ljud, låter förjävligt. dessutom helt meningslöst.Dem som kör sånt är motoriserade bönner!
-
körkort är väl inte överdrivet? det har man ju på just mc, eller? (man borde ha någon kurs för att få köra moped klass B åsså)
jobbar som seglingsintruktör i lomma, å varje dag ser jag småkillar i 12-årsåldern som är ute å bränner med sina småbåtar utan att ha någonsomhelst sjövett.
men, men, inget av detta hör hemma här ändå.