anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Nja, nytt blir alldeles för dyrt… hade tänkt lära mig ordentligt på en beg. och sen köpa till nya bra!
-
Hm, den där 12’an låter intressant! Måste köpa en beg. då ekonomin inte tillåter nå’t annat… Vilket vindregister har jag med en 12’a? Bor i Gbg-trakten och det verkar inte blåsa så mycket nuförtiden 🙁
-
Kul, tack för svar

Lars
-
Jävla norrlänning, du kör säkert foil själv i smyg när inte andra tittar på!
-
Respekt Kaj! Riktigt sköna bilder.
-
Hoppa fallskärm, det är bäst när det är vindstilla.
Men varning, det är mer av en drog än surfing.. Man läggar alla sina pengar på det och har inte råd att köpa nya surfprylar sen.
Kolla min film här med laget jag ska tävla med i sommar: http://web.telia.com/~u11139278/touch.htm
Det var våra första hopp tillsammans. Vi är bättre nu
-
anonym-anvandare
Medlem9 juli, 2005 vid 03:33 som svar på: Kolbommar, finns de? Hot, Streamline, Nolimitzjo streamlined ser stabil ut
men hur får man tag på ? -
allriskförsäkringen täcker dock inte hur mycket osm helst tror dom betalar ut upp till 10000 …men dom vill helst inte betala nåt, det skall först kollas upp om det inte går att laga och det ska vara styrkt av ngn som kan sina saker ..men i mitt fall var det självklart… den hade blivt ganska kort isofl, men men fick 2000 sen fick man skicka in kvittot på den nya bärdan så pröjsar dom resten .d.v.s. din gammla bräda minus värde minskningen (1 år i mitt fall) m.m.
sen fick jag ett bra pris på min nya brädan hos surfers osså, reedit schyssta boys där ! och snabb leverans! -
jag knäckt min rrd bräda …men vi har en allriskförsäkring hos folksam som täckte det ..har nu en sprillans ny Matrin vari modell 132 ..som jag fick istället.
-
anonym-anvandare
Medlem8 juli, 2005 vid 21:50 som svar på: Hula Hula flicka till bilen— var finns de ?Absolut!
Var bor du? Har sett dem på Gray’s i Malmö… Hör av dig så kanske jag kan hjälpa till!
;o)
/A
annika@soulrider.se -
Svar till:
känns jobbigt å köpa en kite som inte kommer förräns nästa år om man vil börja köra nu..
köp vilket märke som av dom stora. ingen större skillnad.
[/ QUOTE ]
kommer i mitten av augusti om man beställer asap…
/DJ
-
just nu verkar det ganska stendött tyvärr

vilken skitsport man fastnat för… -
Svar till:
Jeg står och skal skifte forsäkring, och undrer vilke ni andre har, som inkluderer kiteprylar?
Och skal man gi det et namn som kiteboarding eller likn. för inte at blive betragtet som Windsurfer (er dyrere i Danmark, vet inte om det er det samme här?)
Tak för svar
Lars
[/ QUOTE ]
Ingen som har kite inkluderet i deres forsäkring