anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
intressant med cabrinha crossbow… man har råkopierat flysurfers p2:a satt några bridles på den och nu är alla LEIare som har dissat foils (speciellt fs) för glatta livet helt lyrsika över den … jag får inte ihop den ekvationen

-
Kolla på bildelsbasen.se Där kan du söka begagnade delar från de flesta skrotarna i Sverige. Kanske finns något nära dig.
-
Yankey parts i Göteborg är både billiga och bra.
Använd hitta.se så hittar du telenr till dom.
Har skickat efter delar av dom i 15 år
Kenneth -
Skall man segla i icke planande förhållanden behöver man ett centerbord. Detta är väll snarare att betrakta som brädsegling snarare än surfing. Till din bräda kan du med lätthet ha ett betydligt större segel. För att det inte skall bli allt för tungt att lära sig kanske ett segel runt 8 eller 9 kvm kunde passa bra.
Plana på!
-
dina posters ser förresten grymma ut
Kommer nog inte bli några probs att kränga dom!!! -
Aj aj, sorry att jag inte såg ditt inlägg tidigare, dock blev det ju inte mkt med vinden igår e.m : (
Hem nr till Vbg 0340-69 05 96.
Ikväll blir de nog en liten utgång, semestertider snart, måste börja värma upp ; ) Vad händer under helgen?? Prognosen ser sk*t ut, men om man har tur kanske de blir lite bris..
//alex
-
jag testade forra arets peter lynn i fuerte, jobbade med en av deras reamriders.
de var ju stabila iaf…men venomen kanske ar jattebra, har ej kort.men crossbowen kanns ju som en bra smartare crossover mellan foil och LEI isafall…
staffan
-
Jag har en Challenger Needle mast som jag är grymt nöjd med.
/Christoffer
-
Klagshamn! mmmm… Har dock inte sett några prognoser. Funkar på allt utom nordliga riktningar.
-
eller är det skillnad på kite och wing? hursomhelst är det massa snack på best.
-
”In early 2006, the sport will undergo a radical transformation again with the introduction of the first bladderless inflatable wing. ”
jo precis. trist för dom bara att jag hitta den här på kitesweden från 02…

-
Det är nog bäst du kollar själv så vet du.
-
är det något som är bra med pozo förutom vinden? vågorna verkar suga… ser små och kraftlösa ut.
/j
-
kultstället mt baker i washington är ett måste!
ca 2 timmar från seattle skulle jag tro.wistler och blackkomb är ju världsklass men det vet du redan.
/m
-
du vet att det råder AF certifikat både på nsäet i klagshamn o lomma nu.. så det blir väl en bit för dej att åka då