anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
..och du kommer att komma ut med förra årets modell till nästa säsongs priser

-
Kyligt vatten då du närmar dig SF, rekomenderar våtdräkt.
Peter -
I Ringenäs låg igår kvar en RipCurl våtdärkt storlek XL samt en Bongojacka. Jag hängde dem på räcket vid parkeringen! Dock ingen hängsele. Sorry!
-
Svar till:
Rhodos, Gran Canaria eller Teneriffa. Jag har surfat och krökat där och tycker att det funkat bra.

[/ QUOTE ]
Tack för svar!
Var någonstans på Gran Canaria surfade/festade ni då? -
bindgalen och cirkustokig
-
Ingen som saknar sin sele??
-
Ett stalltips är att åka efter någon som kan hoppa och försöka göra likadant. Här kommer några enkla tips för ett lyckat hopp.
1. Först ska du sikta in dig på en våg som precis är på väg att bryta men det är viktigt att du träffar den innan den bryter.
2. Fall av eller höjda så att du träffar vågen rätt.
3. När du kommer upp i luften så skotar du in seglet samtidigt som du drar upp brädan under rumpan.
4. Försök att falla av lite grann i luften så att du känner att du har drag i hela hoppet annars är risken stor att du faller som ett löv och då blir landningen hård.
5. När du landat gäller det att falla av för att undvika spinout. Om du ändå får spinout så kan du försöka hejda den genom att dra fötterna åt dig så att trycket på fenan blir mindre för en kort stund, det brukar hjälpa!Ladda hårt och kom ihåg att ”Pain is temporary but glory is forever!” //Johan
-
Rhodos, Gran Canaria eller Teneriffa. Jag har surfat och krökat där och tycker att det funkat bra.

-
-
Går fint att köra på bägge sidor holmen. Förslgavis går man i på norra sidan och kör ut en bit. Finns en tråd om det här nånstans…
-
Jag tror det är i underkant men helt klart i rätt härad. HAr ingen GPS dock så jag kan inte verifiera säkert.
-
anonym-anvandare
Medlem27 juni, 2005 vid 20:53 som svar på: Först till kvarn… Får köpa billiga nya WheelersHar prylen några bromsar? Skulle det funka att glida till jobbet på den inne i stan? (cykelbanor, rödljus osv)
-
-
anonym-anvandare
Medlem27 juni, 2005 vid 19:24 som svar på: Först till kvarn… Får köpa billiga nya Wheelersvill inte sabba mitt i din reklamkampanj, men pocketbikeshop säljer för 3495…
-
enligt spotguiden är det samma, men det är gurras sida vi går efter också, så vi ska till samma ställe, mitt nummer är 073 699 23 83,
fredrik