anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
är det några fler som är på G ut?
Fredrik
-
vi pratar om samma ställe, salnö/barnens ö
-
vi tänker dra till barnens ö, sticker vid 10.30 från stan och räknar med att vara där 12.00.
Alltid kul om det är fler !
Fredrik
-
ojdå 95 kg hur mycket av det är kebab pizza ? men vad spelar det för roll för det går ju undan !!!!
-
Tack för svaren!
Du verifierar exakt mina egna tankar Jimmy!
Stort tack, -ett verifikat är lika bra som motsatsen.
Mvh Ulf. -
jag har en 2004/ Anonym
-
FÖR fan ge tjejen en ny bräda istället för en massa SKITSNACK . Som om det skulle sätta Wallen i konkurs då eller!!!. Nu blev ju det så att man inte köper något hos er och jag tror nog att många med mig tänker samma sak.
Johan
-
I västlig vind som det var i fredags så är det lite lägre vågor, men det blir inte svårseglat utan man hinner sikta in sig på en våg och få en luftfärd.
Vid nordväst bildar vågorna set, inga grova grejer men dom styr på lite.
Det skall bli intressant att se hur vågorna ser ut en riktigt blåsig dag med nordvästvind.
Bäcknäset kan även vara bra att åka till om man upptäcker att det blir för brutalt på fårskär, eller att vinden kantrar för mycket mot väst där.
Tomas -
Svar till:
är det nogon som har plass til normannen (jonas) från kronprinsen ? Min sambo er hjemme och koler at jag inte smiter med bilen min!
[/ QUOTE ]
Hårt hållen? Kan inte vara kul att surfa med dåligt samvete 🙂
-
Jeg kontaktede det danske SOK (søværnets operative kommando) med det samme, og de lovede at give lyd, hvis de fandt den. Sofar no news

Findes der tilsvarende Svenske myndigheder?
Mit håb/forventning er, at nogle lystsejlere har fundet den. Men der stod deværre ikke navn på. -
I venezuela finns ju ön Margarita, på denna lilla ö Ligger El Yaque som är grymmt vind säkert och platt så in i att! Dock är la inte december den bästa tiden utan mer Jan-apr..
-
Såg på ytspänning att det kan vara bra i Ängelholm Klitterhus men det som blev frågan nu för mig var hur kör man dit från Helsingborg.
-
Ni har väl anmält er till Svenska cupen i Båstad och Halmstad! Båstad är nu i helgen.
-
Tror inte att det är någon fara, jag har seglat med samma joint i tre säsonger, och vad jag har hört så skall en äkta streamlined joint vara något av det bästa som finns. Själv kör jag med NPs Power U-Base.
I de fall när en joint har gått av i förtid beror det nästan alltid på att rotationen i mastfoten är dålig så att man skjuvar av jointen. Det kan bero på att kostruktionen på mastfoten är kass eller att man låser rotationen med tackstrapen.
//JIMMY