Forumsvar skapade

Sida 3272 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 23:02 som svar på: Var finns Sveriges största vågor?

Grönhögen har man ju vart på men Borrby? Var ligger det?
    /Fly 258

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 20:52 som svar på: Lägga av ?

Hej!
    Det är vanligt att surfare lägger av pga, Barn,nykära,ny sport som kostar $$$$$
    studier på annan ort,men efter några år får man smak på det igen (med fint väder
    perfekt vind,varmt vatten och goa vågor.)Man är såld direkt.
    My wife told me -If you are going to windsurf one more time, I am leaving you!
    God I gonna miss her.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 19:29 som svar på: Vilket freestyle/ride segel är bäst i stl 7+

Hej krille passar det seglet till en tiga 281?(north vulcano)

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 18:42 som svar på: NP JET åsikter ??

Köp rafet + en nålmast då har du allt i ett segel. fast 5.2 låter lite litet /Benke

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 18:07 som svar på: Bästa surfbussen?

VW folkabuss från 70-talet är coolast men se upp för ”kexnougat”-underrede. Körs lämpligen ej vintetid men är skön på sommaren. Kolla att den är registrerad som lätt lastbil och gör inredningen så att den går att ta bort om det krånglar vid besiktningen.
    /Ken Winner

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 18:05 som svar på: Var finns Sveriges största vågor?

…väl söka som marinofficer då, för jag antar att prylen inte var för allmänhetens bruk..

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 17:53 som svar på: Simmer Pro Race

Det ser inte ut som på bilden på SP`s hemsida. Det är lite väl ihoptryckt.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 17:51 som svar på: NP JET åsikter ??

Jag har seglat Raf Jet och är jätte imponerad av det.
    Men det är lite svårt att katigorisera det, seglet har bra bottendrag, hög toppfart och lätthadterligt.Vad mer kan man begära?
    Hur som helst, man skulle kunna säga att det är det perfekta seglet om det inte vore så dyrt.
    Det har lanserats som ett våg,freestyle,freeridesegel och det brukar inte vara särskilt hippt, då jag undrar varför det egentligen har tillverkats för det tar marknad från NP´s NR, Soul och Supersonic.Det känns lite som om målgruppen är jätte rika Supernovaseglare.
    Men jag tycker att det är bland de roligaste seglen jag seglat med,även om det inte är profilerat efter någon känd tricknisse typ Josh Stone.
    mvh Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 17:38 som svar på: Bästa surfbussen?

Vilken buss som är bäst är lika svårt som -vilken bräda är bäst!
    Hur ska du använda bussen, hur mycke prylar har du ,ska du ha prylarna i eller på bussen,ska bussen ha attityd och personlighet, har du snuskigt mycke pengar eller är du en hysterisk miljökämpe?
    Jag har haft flera olika bussar med diverse inredningar och massor av problem.
    mvh Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 15:37 som svar på: Fuerteventura

jag hade tänkt åka precis samma tid och faktiskt tänkt att bo på sol y mar….vad får du betala per natt (jag mailade till Rachel men fick inga prisuppgifter, bara att det fanns lediga platser) och var hittar man den billigaste flygstolen.
    / Magnus

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 15:36 som svar på: Är det ett nytt klubbhus på gång i fiskebäck?

Vänta lite här nu!
    När vagnen fortfarande fanns kvar och var i mycket dåligt skick VALDE hela klubben att låta GKSS ta över verksamheten pga att de erbjöd sig att göra det.
    Istället för att vi skulle rusta upp själva med allt vad det innebär, skulle GKSS göra det. Dom har ju hela organisationen klar och bygger konstant ut sin verksamhet i Långedrag. I gengälld skulle alla medlemmar skriva över sig på GKSS men vad hände sedan…
    Inte mycket…
    HELT GKSS fel, enligt min mening.
    Det visade sig nämligen att de bara var intresserade på att satsa på de seglare som var intresserade av att segla OS-klassen Mistral, och vem faan vill segla på en sådan sketbräda !
    Alltså stod vid där med rumpan bar och har inget klubbhus…

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 14:44 som svar på: Är det ett nytt klubbhus på gång i fiskebäck?

Klubben hade en stor byggvagn där i början av 90,det var torsdags race samt div tävlingar men vad hände sen, jo alla gick med i seglarklubben allt dog.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 11:27 som svar på: Är det ett nytt klubbhus på gång i fiskebäck?

GO MATS, GO!
    Ska vi inte återbilda FBSS när vi ändå är igång!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 08:36 som svar på: Är det ett nytt klubbhus på gång i fiskebäck?

Jag pratade med Per Plantoft ang detta och vi skall gå igenom vad som gjordes och om det finns några möjligheter till ett nytt försök.
    /Mats Hovde

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 08:20 som svar på: Är det ett nytt klubbhus på gång i fiskebäck?

Jag och min kolega på Surfman tog tag i detta för ca 2 år sedan tillsammans med Per Plantoft som då var windsurfing ansvarig på GKSS.
    Vi tog fram en ritning på ett klubbhus med start-tribun på taket m.m, GKSS godkännde ritningen och budgeten men tyvärr så fick dom inget bygglov…….
    Hoppas att det går bättre denna gång.
    Mvh:
    Jonas
    Surfman GBG

Sida 3272 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA