anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Bygg i divinycell och plasta med glasfiber å epoxi. gör detta i lager på lager tills brädan är lagom tjock med ett avslutande glas/epoxi-lager så får du en skottsäker och billig bräda!
Allt kan du köpa på EMPE plast vid sandarna i Götet…
-
Har ni själva seglat emot slalom kids med en Formulabräda och 9 kwm segel, när de har seglat 6.3 å slslombräda?
Det har jag och jag seglade förbi dem…Både uppåt å neråt och på halvvind och de var inte direkt underriggade…
Men det var inte därför jag skrev…
JAg bara undrade om ni fortfarande inte har fattat vad hela formulagrejjen går ut på?Nu finns det en, (EN), 1:st bräda som klarar ett vindregister på 4-12 meter i sekunden för en amatör, och upp till kanske 14-15 om du är riktigt duktig!
Vad har era slalombrädor för register och hur ofta blåser det inom det registret i Sverige?
-
Inte på paket över 170cm!
-
Petter rular Värtan!
-
En Formula bräda är gjord för att gå snabbt runt en bana. Kryss och undanvind. På halvvind så finns det brädor som går fortare…
-
allt detta tjat om North hela tiden har gjort att jag alldrig i hela mitt liv kommer att köpa ett, kollade ett tag på deras freeride men jag köper nog hellre ett
pryde, gaastra eller kanske ett simmer. -
instämmer, North rules……….
-
anonym-anvandare
Medlem12 februari, 2001 vid 09:49 som svar på: Film: sand mellan tårna: fem fenor faktiskt!Öhhhhhh…sveriges framstjärt heter det!!!!
-
Ja för att använda North måste man ha stora missbruksproblem.
Det finns hjälp att få.(mariakliniken) -
UDOO rockar fett!!
Det är bra sätt den lilla North räkan på plats……
Killen snackar ju om vågprylar och seglar i västerås hmm jag trodde att ni bara fikade på dom bräddgraderna, det lär ju ialla fall vara svårt att hitta några bra vågor i den lilla pölen -
anonym-anvandare
Medlem12 februari, 2001 vid 07:15 som svar på: Gratulerar Davo, du blev klart försthttp://www.everest.simobil.si
Jo jag testade den precis nu (OBS det är ingen klick-länk).
En klar favorit-länk då Davo blev den första att göra ett ett grymt snö-rip från toppen av Mount Everest -
Får tacka så mycket för de tre första svaren. Sen är det väl inte så mycket att gnälla över hur många inlägg man har här o där, själv är man anonymous av just den orsaken. Konfen är ju surfdagis på vintern för oss som räknar minuterna till nästa sässong. Rock on!!
-
anonym-anvandare
Medlem11 februari, 2001 vid 20:24 som svar på: Gratulerar Davo, du blev klart först/Fredde
-
Jag skulle vilja tacka voodoo för alla bra svar man får på sina dumma frågor !
stå på dig !
Mvh/ The Beginner