Forumsvar skapade

Sida 3304 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2001 vid 08:26 som svar på: 15.e säsongen

Och???????????????????????????????????????????????

• anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2001 vid 08:16 som svar på: Ngn som testat Naish Hokua

Det skiter väl Voodoo i?

• anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2001 vid 07:45 som svar på: fettrenden snart död

Varför inte ta det bästa av två världar : Lägg vantarna på en lite fetare, lättplanad bräda och förläng året med åtskillliga surfingdagar, men ha givetvis kvar din radikala bräda och kör skiten ur när vädergudarna tillåter det, vilket tyvärr är alltför sällan på våra breddgrader !

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2001 vid 20:49 som svar på: Ta bort cambern ur ett MPR

Det var en bra idé att ta bort camberna ur ditt cyberrace.

Det förvandlas till ett Simmer LE och prestandan ökar tiofaldigt…

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2001 vid 19:45 som svar på: SLE 311

..köpte en sån i bra skick för ett år sedan. Tillsammans med ett schysst simmersegel boardbag, fenor och bom fick han det för 6000…Köp en feting istället!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2001 vid 19:25 som svar på: Ta bort cambern ur ett MPR

Jag har tagit bort alla camber på cyberrace och satt skruvar för lattorna istället och det funkar bra.

/Robert

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2001 vid 17:55 som svar på: Årets bästa surfdag hittlls!

Hej JS
    Har surfat i dom vattnen sen 79 och den verkliga prylen där är naturupplevelsen
    + det faktum att man oftast är totalt ensam även i juli. N:a Finnö är ett bra ställe
    att utgå från om man vill täcka in hela skärgården och ett MTX rip mellan
    Arkösund och Harstena hägrar, kanske ytterskärgård kanske farleden, en del
    funderingar just nu.

Fast på första prioritet just nu är ett natt-surf-test dvs en kraftigt belyst
    del av en fjärd modell Tandådalens Half-pipe fast i mindre skala. Som det verkar
    nu blir det en del av Baggensfjärden i (08). Den som har åkt bräda eller skidor i
    en elupplyst backe på natten vet vad det här handlar om. Det har inte heller varit
    svårt att få sponsorer och frivilliga till denna första test tvärtom faktiskt och
    troligtvis kommer även nån form av segeljollar att delta i för-testet. Märkligt projekt
    även dom som inte surfar lika entusiastiska. Fundera ett tag på hur det skulle
    vara med en kraftigt upplyst sektor av Bråviken en natt med kuling från ost. Ett
    schysst 5 årings-projekt med kranbil, elverk, HQ belysning mm. + windsurfing.
    Vår eller höst 2001 vilket är inte bestämt än.

Mvh Bosse
    (med roots från G:aTorget10)

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2001 vid 17:51 som svar på: Ta bort cambern ur ett MPR

Har själv ett MPR 5,3

Eftersom seglet är sytt med camber fungerar det inte så bra utan. Ställ frågan till Kevin på http://neilprydemaui.com/index.html (Newsgroup). Jag tror han avråder dig från att plocka bort den. Om någon vet hur det funkar så är det han…

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2001 vid 16:39 som svar på: Gymnasium?

KOllan på SP:s hemsida

http://www.surfersparadise.nu

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2001 vid 14:21 som svar på: Vågprylar råd!

Köp en RRD MPE 258 Det är en kanonbräda. Jag kör allt mellan 4,2-6,2 med den o det funkar kanon. Bäst är den mellan 4,7&6,2. Den planar tidigt,rider vågor superbra,hoppar kanon & tar bra höjd. Absolut bästa bräda jag provat någongång.
    Enda nackdelen är att dom inte säljs för 4,995:-.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2001 vid 14:16 som svar på: Vågprylar råd!

Jo jag har både 2slalombrädor och 1racefetto.så det är våggrejorna som skall uppgraderas!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2001 vid 12:07 som svar på: affärer??

Du kan säkert köpa en polsk olje-tanker till ett resonabelt pris där. Sedan köper du en polsk fullriggare och kapar av seglen och flyttar dom till tankern. Sedan kan du surfa runt bland kärnavfall och döda fiskar.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2001 vid 11:20 som svar på: hyra grejor i sthlm?

Hammarby har prylar tele 08-6449090 välkommen

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2001 vid 10:57 som svar på: Vad händer i Janne v.s Daniel konflikten ????

Daniel har polisanmälts för stöld o skadegörelse.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2001 vid 10:40 som svar på: Hur har ni råd?

Tjah, Jag har 1 Bic astrorock och ett northsails segel på 5.6 kvm. Jag har jävligt kul ändå.

Sida 3304 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA