anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Instämmer med föregående talare (hear,hear)!
-
Tack för ditt svar. Skall köpa segel också uppåt, 9 kvm hade jag tänkt.
Vad jag har tänkt mig är att det skall plana tidigt men fortfarande vara hyfsat hanterbart. -
var hittar jag outlet?????????måste vara i idre snart…kör från halmstad, outöet kanske finns på vägen
-
Intervjua Kenneth från ÖWC han är bra för sporten och han är dessutom som många andra vindsurfare helt insnöad i sporten.
-
Robban Surf & sport. Linné gt.72,
21615 Malmö (Linhamn)
Tel 040 159559 -
Robban surf & sport, Linné gt.72,
21615 Malmö (Linhamn)
Tel 040 159559 -
10 cm bredare ska nog inte spela någon roll för att det ska gå att segla i hårdare vindar. Man får gå lite högre o saktare på kryssen samt lite lägre på länsen så funkar det lika bra som smalare brädor i hårdvind.
-
har själv en skins steamer och jag är helnöjd dräkten är varm o tät ,dom har tydligen något gummi i sina dräkter som gör dom supersmidiga
-
Outlet sport säljer förra årets brädor snorbilligt! ring dit du får bättre pris om du är surfare.
-
Ser väl bra ut! 260 har ju dock lite mindre volym än motsvarande formulabrädor, vad tror ni om det? gillar visserligen flapper men de tycks vara ensamma om att ha kvar flappern. Är flappern fortfarande poppis bland rappe och de andra tyska världscupseglarna eller vad? Vindregisteret på 6-20 knop, 9.0-11.0 skulle jag gärna ha varit 6-30 och 8.0-11.0 men det borde gå bra. Vad tror ni annars om de nya superbreda formulabrädorna? Starboard 155 såg ju ut att gå bra att segla även med överriggad 7.5 men vad händer nu när brädorna är ytterligare 10 cm bredare? ska man gå på fetast möjliga eller är man helt rökt om det börjar blåsa ordentligt? Eller är det så att man inte vågar köpa något annat än fetast möjliga då det på 90% av alla tävlingar används 9.0 eller större?
Otroligt sugen på en formula men vill samtidigt ha en ny vågbräda och kanske en freestyle…. känns som att det kan bli en dyr vår…
-
Jag tror vet ej att man måste beställa prylar för närmare miljonen idag från NP
för att få handla. Det är därför tex SP har tagit hand om detta märke.
Och med tanke på att enligt exportrådet togs det in 1200 brädor under 1999.
Och ca 2300 segel så förstår alla att vår sport inte är så stor.
Utan vi måste värna om dom få handlare som fonns.
Om jag köper en bil och inte är nöjd med den firman så handlar jag inte där mer.
Och är då denna handlare inte seriös så går han omkull.
Jag tror att marjoriteten av våra surfhandlare är bra annars hade dom aldrig överlevt. Det finns alltid folk som är missnöjda.
Enda skillnaden är att idag kan man anonymt kan skrika ut sitt missnöje.
Klart anonymt är det ju inte man kan ganska enkelt idag spåra en viss dator.
Ca en kvart om du har bredband och 20 min om du har modem (det tar ca 5min längre eftersom du har ett tillfälligt nummer varje gång du är uppkopplad) -
Jag (Andreas Olandersson) och Stefan Kläppe från Varberg kommer ner den 10 Januari för en vistelse på 5-6 månader.
Ska bli jäkligt fint kan du tro, maila om du vill.andreasolandersson@spray.se
0709/546676 -
Nära Tyskland ligger svin nära för oss som bor i skåne färjan över med bil tur och retur kostar 250kr sen e du framme vid surf shopen Kan inte bli bättre dom e ca 20% billigare med allt ibland upp till 50% så det lönar sig att åka över där! Man kan dess utom passa på att kränga midda till sjös och inhandla sprit förådet…Spriten e också svin billight i tyskland!
Hang loose /// Micke.. -
Är du säker på att det är dräkten som luktar?
geggak -
Ringer du till Skidsport i Bromma borde de kunna fixa en dräkt till dig
/Sis