anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Mina skor var värst. Testade med lite klorin. det gick bort men kom tillbaka tyvär.
-
Va ute ock kolla idag men det var bara en massa is
-
Det är intressant att läsa om de som tävlar i Svenska Touren. Vilka är stjärnorna?
-
Det påstås vara billit i tyskland
-
Jag skulle vilja ha en intervjuv med killen som lagade segel nere i Pozo. Oj oj oj vilka historier han kunde dra, nästan så att han trodde på det själv…. ”Jag har aldrig skadat mig förutom när jag bröt ryggen” ”Brukar överrotera dubbla framåtlopen” ”Seglade jämnsnabbt med bringdal men han tog lite bättre höjd” ”Var hemma och öppnade lite innekrogar i Halmstad” ha ha ha ha det skulle garanterat bli rolig läsning!!!! Är han kvar där nere?
-
Tack för det inlägget.
Kärringfaktorn som är ovanligt hög inom svensk windsurfing sett som sport drivs upp av några förhållandevis få surf-kärringar. Med den för svenska sporter ovanligt höga kärringfaktorn är möjligheten att framöver få en svensk Surf eller Windsurfing = 0 och förmodligen behövs det inte heller för en ”Se&Surf” är garanterat mer rätt nivå.
/SOBR -
Värmlänningen ”från” varberg som langar bakåt i sand mellan tårna och home and away..
-
Är på väg. Cabo Mannu vid grov syd tillhör absolut medelhavets bästa. Det finns en kanon-artikel i gammal Surf med bla Cesare Cant. och Robby N.
/Bosse -
mm visst säkert att den bilden e från sverige!!!
-
Jag tror nog hellre på tomten.
geggak -
Hajskinn är väl OK men hajfenor tror jag inte på.
geggak -
Fodrade Röda Helyhansen tumvantar är väldigt varma sålänge dom inte blir blöta
men du ska ju vindsurfa och inte bada så det borde ju funka bra. -
Varför existerar sådana butiker ingen tycks ju gilla dom.