Forumsvar skapade

Sida 3344 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 16:24 som svar på: STATISTIK FRÅN VM I THAILAND.

Starboard görs i Cobra-fabriken precis som alla andra….

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 16:17 som svar på: STATISTIK FRÅN VM I THAILAND.

Nått men bör lägga till är kanske att vissa andra brädmärken har haft svårt att få fram sina brädor i tid vilket inte Starbord har haft.
    Tex som Dansken Lars D-6 skrev om F2 som bara fick fram 3 bräder till dem osv.
    Tack och hej!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 16:12 som svar på: North AHD Rea på W.A.S

Bra idé, det ger lite spänning i höstmörkret men priserna på demoprylarna är uppåtväggarna. Vad jag vet är det ingen skillnad mellan demo och begagnat.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 16:02 som svar på: Fuck U

tycker du kan ta och köra upp förlängaren någonstans……vi tycker det är helt okey när folk kommer hit…..låter mer som om du är en snorvalp som inte hör hemma i viken…palla dig till dogshit där du hör hemma

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 14:21 som svar på: Askim i helgen alla 031:or?

Naturligtvis ska det seglas på sydvästen i helgen och självklart är det Askim som gäller med tanke på att det ändå är lite småkyligt.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 14:07 som svar på: Sean Ordonez kör HOT

För att inte glömma den heliga ritualen när en super blyg Angulo kommer in på Holidays hur lugn som helst, lånar en tändare, är borta ca 30min för att sedan komma tillbaka i en partyform som sällan skådats!!…….detta skedde ca 6dar i veckan.
    Men, men alla kan bättra sig…..

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 13:30 som svar på: Pozo i vinter?

FETT, Då blir man ju inte helt ensam bland alla feta tyskar.
    är det någon som vet om det bor några sjyssta brudar vid pozo surfet???
    Iballa och Daida kanske *ler* hehe
    ALoha beachpojken

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 13:12 som svar på: Sean Ordonez kör HOT

Då när rykteskarusellen är i full gång så får väl också jag berätta lite.
    Underteckad var på gc 97-98 och på nyår kom Josh till stan. Han rökte braja och söp oss andra under borden. Sedan var det fest i Inglé och efter ungefär 10 sekunder kom Josh i bråk med en spanjakinkastare. Vi rusade genast till undsättning varpå Josh sa till spanjacken att han inte skulle mucka med ”the angulo family!”. Fyyy fan vad coola vi var.
    Sedan in med björn på systembolaget och supa hela natten.
    På morgonen kom Vidar och Josh ner, Vidar seglade aspackad ut och gjorde en enorm 7m+ crash to brain. Josh nöjde sig med att ligga 6 timmar utslagen och raklång i Vidars ford.
    /The Angulo Family Gang

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 12:58 som svar på: Sean Ordonez kör HOT

Ryktena går om nyårsdagen 1999 då karln kom till Pozzo (direkt från partyt?) pårökt (heroin???) och hög som en jävla örn och skulle mucka och slåss med alla. Då var han i alla fall inte så lugn av sig. Hemma hos Dunkerbeck på Maui i våras så var det partaj. Joshponken satt och kastade flaskor mot väggen inomhus för sitt eget höga nöjes skull. Så så lugn kan han inte ha blivit.

Om jag vore ägare till ett segelloft och fick välja vem som skulle spponsras skulle inte Josh stå högst upp på önskelistan. (även om han är en talang av guds nåde)
    /dr.diss

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 12:13 som svar på: White water

Vem är nu snö och vad det nu var för några

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 12:11 som svar på: Surfarbröder!! Lägenhet i Sthl?? Hjälp!

Stanna där du är bonddjävel

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 11:35 som svar på: Sean Ordonez kör HOT

Sean har mycket jobb framöver med att få till bra segel tror jag.
    Fast å andra sidan verkar folk tro att om seglena är udda och omderna
    så är det hardcore och down the line duuuude. Typ soulsurfing with
    old junk is so cool. Yeahh….
    /BerItrink

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 09:16 som svar på: Sean Ordonez kör HOT

OCH???????

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 09:03 som svar på: Sean Ordonez kör HOT

JJosh kör Ezzy segel numera.

dr.diss

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2000 vid 09:02 som svar på: Sean Ordonez kör HOT

Att Sean-ponken byter till Hot verkar ju lite märkligt, märkligt eftersom North förmodligen skulle ge Ordonez mer stålar. Kanske bantar de ner teamet nu när de har så många wc-seglare i teamet??? Att Goya kör Arrows har nog ganska mycket med pengar att göra skulle jag tro, han körde väl Naish innan och jag tror inte att Robban var direkt snål mot Goya men Tyskar brukar kunna betala för sig de med.

Anledningen till att Josh började köra Gun hade inte direkt något med fri vilja att göra. Ni kanske minns när grabben var nere någonstans i söderhavet på en WC-tävling??? vad hände:
    för att friska upp minnena på er så söp och knarkade han till rätt hårt under en tävling, snodde en bil, körde på fyllan, åkte ut och välte kor mitt i natten, körde upp trumpeter i arslet på hela tävlingsledningen, spöade upp några säkerhetsvakter på hotellet, krossade alla fönster på tretton tunnelbanevagnar ensam och hamnade sedan i fyllecell. (OK, lätt överdrivet men ungefär så gick det till)

Josh var vid detta tillfälle inte speciellt gammal och pappa Angulo (rätt religös) blev aslack och förbjöd honom att köra touren. Tillbaka på Maui hade han därmed gjort sig omöjlig för alla att arbeta med eftersom han fortsatte att hårdknarka och bråka i stället för att göra det han är bäst på =surfa.

(Ni som träffat killen på fyllan / påtänd vet kanske att han kan vara lätt stökig)

Det var i det läget som Gun kom fram och gav Josh ett bud om att köra på deras sylar vilket han gjorde.

Historien slutar dock inte där. När han får sina segel (Kartongnya) så åker han direkt ner till HT-shoppen i Kahului och vill kränga av sina segel. Seglena är sprillans. I shopen får han svaret att ”kom igen Josh, det här är Maui, ingen vill ha Gun. Du kan få några hundra dollar styck” Ja ja skit samma, killen kränger av seglena ändå. Och varför då? Jo på frågan varför han vill sälja dem svarar han: Jag skall till Amsterdam för de har så jävla bra knark där……

Det finns risk att jag i och med detta mail har farit med en del osanning eftersom jag själv inte har vare sett eller hört detta med egna ögon/öron. men så är i alla fall den mindre allmänt kända storyn.

Känn på den ni. Vissa fattar tydligen inte vilken jävla talang de har och inser inte att de bor i paradiset. De måste tydligen knarka ändå!!! Grabben besiiter såna talanger på en bräda att han förmodligen skulle kunna vara nummer ett både i rejsing och wave om han bara ville, fokuserade och satsade.

/Dr. Diss

Sida 3344 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA