anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Jag tror inte Josh kan välja segel längre så han fick nog
köra på det som bjöds.Min teori.
-
Då jag har tänkt köpa nya surfgrejer för ca 40 000 kr, men du verkar representera detta obskyra företag,
och har en sån attityd, så blir man ju ännu mindre intresserad av att köpa därifrån.Eller är det bara du som har attitydproblem?
-
anonym-anvandare
Medlem8 december, 2000 vid 00:43 som svar på: STARBOARD 175 REGERAR PÅ VM I THAILANDAsså…kör inte Phil Nitro så kyss mig i RÖVEN!!
-
Lär dig segla vetja istället och sno vågor från oss då…//O31:a
-
anonym-anvandare
Medlem7 december, 2000 vid 21:51 som svar på: STARBOARD 175 REGERAR PÅ VM I THAILANDoch np rx2 10.6 rullar bland seglen INTE BARRYS NITRO2
-
anonym-anvandare
Medlem7 december, 2000 vid 21:10 som svar på: jp 01 265 fr.style 115 l KÖPES !!!!!KYSS MITT RÖVHÖL UNDERSÅTE !!!
-
Atte umgås mest med sin utländska flickvän Itzabi medans daniel är någon slags klädförsäljare.
/Bengt-Åke -
eh…jag kan nog en del mer om datorer än du din lilla pundare.
-
anonym-anvandare
Medlem7 december, 2000 vid 18:44 som svar på: jp 01 265 fr.style 115 l KÖPES !!!!!Jag köper den gärna till ett ännu lägre pris, men är beredd att trots detta bjuda 200:- mer än vad ovanstående får för pris.
Inte ett öre mindre!
Bra va?
-
Inget fel på någon av mina datorer, fel på Wallen däremot. Kommer aldrig att handla från honom.
-
…vet ni om han har kvar sin NP logga på armen?
eller har han kladdat över med gaastra nu???
Loggo-tatueringar är bra coolt….. -
Det är helt klart mycket roligare när man kan se sina egna svenska ”amatör” grabbar tävla mot dom bästa, sådana här tävlingar borde turnera runt i europa.
/Bertil Enstöring -
Jodå, det stavas rulltrappa!
-
Nej du, jag har antagligen fått en Masserepellent cockie i jobburken.
Jag testar hemmifrån istället.
Ha det///J.S.