anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Vaddå då!
Kom igen nu då Masse, vi är ju snart grannar.Jag bor också snart på Maui ju.
Jag tänkte bara att din fru verkar vara en väldigt sympatisk kvinna.
Har hon någon syster?? -
hur mycket det kostar. det kostar inte ett ruttet öre, jo det kostar semester, för det är just vad dom har så den kunde allt ha varit gratis.
-
Tror du grabbarna driver nån form av social inrättning med subventionerade filmer?? Hur mkt tror du det kostar att åka till hawaii och spela in en sådan film????? Köp den inte om du tycker den är dyr!!
-
vad finns det för bra ställen
-
hur varmt är det i florida i januari
-
Hmmm jag e 16 och brukar komma in på 20års ställen! Kanske e för att jag e ute me 21åringar men ändå!
-
EEEH!?
Stj om det är det du menar.
-
Jag har faktiskt kört med en naish ar5 men skall byta nu till en airram efter att ha provat rätt mycket. De fungerar mycket bättre tycker jag.
Klart att det kan bli problem om man kör den i vattnet och det trasslar sig och så men ofta så får man nästan upp den direkt.
Fyralinors naish kan ju också snurra ihop sig med linorna när den ligger i vattnet. Här i gbg så är det inte något direkt problem med att komma för långt ut, det finns alltid lite öar att hänga fast i. Blåser det tillräckligt så tappar jag draken i vattnet max en gång per kitesession så för mig är det inte så nödvändigt men helhylle vattenstartsegenskaper.(skryt)
Skall skaffa mig en riktigt stor till sommaren så man kan vara ute i 2-5 ms, det vore perfekt.
/SlayeR -
Hmm…
Detta hyper intressanta ämne kan inte nog
debatteras…Jag brukar äta lite olika saker
exempelvis : bananer, wasasport, mackor eller
risifrutti+ Generalsnus. Fast det äter man ju inte
utan det snusar man. -
Men vet du vad? Jag kan ljuga ihop något för det är ändå vi som äger denna kitekonf!!!
Vad sägs om: 15.5 är jättebra men tar en förmiddag att pumpa upp…
/SlayeR -
tänk vilka möjligheter. och vilka produkter man kan sälja
tjärt vax,tjärt gel,tjärt saxar,tjärt rakare,tjärt färg,tjärt schampoo,tjärt salva,tjärt kammar och sedan har man en herr och dam solong för folk som inte är nöjda med sitt tjärt hår och vill ha lite uppfräshning.och om detta går bra så öppnar du en snopp barberar salong osv och så kan du bosätta dig på maui och austrailien och surfa tjärten av dig.
-
Johan, jag tror inte det är så bra i florida. Åk till hawaii.
Robert
-
Bojkotta vintern och låtsas att det är sommar året runt, det
funkar för mig.Blundar man riktigt hårt så är det mellan kramperna nästan
som på Maui. -
Den suger fett som en svullen blåval!
Förutom att det sällan går att w-surfa där så går det inte mycket
vågor heller, Arvika är säkert skit mycket bättre.Tacka vet jag Andrew!
-
Vad heter din fru och var bor ni?