anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Bra till det mesta…har 6,8a som största segel på den och ett 4,7a som det minsta.
Jocke
-
Axxis 272:an är kanske lite väl gammal men hittar du en 273:a så rekommenderar jag den starkt. Hyfsat lättplanad, snabb och lättgippad. Jag har varit i dominikanska 3 ggr och tillbringat större delen av tiden på en 273:a trots att det funnits nyare och fräshare brädor att välja på.
/ Patrick
-
Är du säker på att det inte var din hjärna du kastade på katten?
-
yepp, syns på Haga (& Applebay).
//Mac
-
Såvitt jag vet har skateboardmärket Zorlac lagts ned till förmån för Status.
Det är nog bara att rocka på med sponsorer!
S..
-
Har aldritg hört om någon Axxis 272 men jag antar att du menar 273, 98L.
Jag har en sådan bräda. om du inte väger över 80kg är det en bra bräda för free-
ride. Väldigt lätt hoppad och den seglar mycket snabbt. Den är också lätt planad. -
anonym-anvandare
Medlem27 november, 2000 vid 18:55 som svar på: FILMPREMIÄR: SAND MELLAN TÅRNA PÅ STUREKOMPANIET DEN 29 NOVEMBER!!!HELKVÄLL ÄLLA!!!
-
anonym-anvandare
Medlem27 november, 2000 vid 16:19 som svar på: Någon som testat Starboard carv 123.har inte testat 123:an men har seglat på 111:an. 111:an var helbra, styv och lätt. Planade mycket tidigt och kan säkert ta segel upp till 7.8
Minst segelstorlek är ungefär 5.0 skulle jag tro.
/SurferKing -
anonym-anvandare
Medlem27 november, 2000 vid 15:39 som svar på: Bodde jag i Arvika skulle jag surfa på storgatan!Tjenixen!
Ja i Glafsfjorden pölen har man lärt sig sina första surfmanövrar. Ett par dagar tänkte jag faktiskt att köra och rätt säkert hamna på nyheterna. Dessvärre kommer skit och annat orenat rätt ut i pölen så förnuftet får väl dessvärre ändå ta överhand, så jag håller mig undan.Annars skulle en hård sydlig vind sitta fint då finns det en rak gata som vore perfekt för halvvind, (utmed bostadsområdet där äldreboendet evakuerades).
Det hade annars varit fin Pr för sporten om det hade funkat.
Ta´t lugnt!
//Jonas
-
japp han skrev det själv i ett mail till mig.
-
Jag hade en boll som var rund och man kunde kasta på katter.
-
Man spelar dragspel tills det rinner snor ur öronen. Snaps hjälper oxå.
-
Tjena Fredrik,
Vet inte ännu, jag och Nik kommer att ta en sista minuten i mars.
Alternativ är: Fuerte, GC, Egypten, DR, Margarita, Barbados osvSka du själv någonstans??
/Mac
-
Bil kan du kopa i Perth. Det finns hur manga billiga bilhandlare som helst. Manga svenskar handlar av Mr Mcgoo motors. Boende ar inga problem att fixa i Geraldton. Om ni skall stanna over 3 man kan ni hyra lagenhet billigt.
Later konstigt att Helmer har slutat salja vindsurfingprylar. Ar du saker pa det?