anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Snacka med Living,han han har i alla fall koll på var sjukhusen ligger.
-
G´day LUWA 1
More stories to come, see you on the beach.Big hug, Lasse
-
Tja, de tillverkas av Norths gamle designer Peter Munzlinger så de är säkerligen inte kassa..han designade de gamla Prisma-seglen fram till -96..de var inte kassa direkt…Men mycket har hänt sedan dess iof
-
Megascene har inget med sidan att göra!
-
Har Windsurf Mag samarbete med tyska Surf med tester och sånt?
-
anonym-anvandare
Medlem24 november, 2000 vid 10:29 som svar på: Dominikanska vs Barbados i januari?finns det några rev på Barbados eller är det bara plattvatten och tysktrick i lättvind som gäller, 6,5 och hyfsade vågor kan ju vara kul om det finns lite pointbreaks
cebe
-
Vad finns det för info om FL13?
-
anonym-anvandare
Medlem24 november, 2000 vid 09:30 som svar på: FILMPREMIÄR: SAND MELLAN TÅRNA PÅ STUREKOMPANIET DEN 29 NOVEMBER!!!DET KOMMER BLI EN HELKVÄLL SÅ HÅLL I HATTEN…
-
…å jag som trodde GPS stod för Germansk Pryl Standard…
-
att GPS (Global Position System) är ett satelit navigerings system, jag tror det finns 12 i omlopp nu, där du med hjälp av sateliter kan fastställa t.ex din position eller hastighet på jorden. Används flitigt av Bl.a marinen. Det roliga är att du ta med denna lilla manick på brädan (packa VATTENTÄTT) och få en uträkning på lägsta/snitt/pik-hastighet. Detta med hjälp av…?
Sateliter! Så ut på drickat och toppa.. =)Best reg
john
-
anonym-anvandare
Medlem24 november, 2000 vid 00:09 som svar på: Dominikanska vs Barbados i januari?Barbados har sin pik mellan Nov-Mar, skall själv åka och har lagt ner åtskilliga timmar framför burken med att hitta vind.
Best reg
john -
varför aldrig i stockholm…
-
Italienskt märke som tillverkas i Simmers fabrik, har jag för mig…
-
Hur mycket race grejer har du att visa? Har du lyckats få in en FL13? Kommer Tekkno Sport med STÖRRE fenor eller ny design? Hett seglemärke? Ska du börja sälja Gaastra?!?
/En som undrar om det är värt att ta sig dit… 🙂
-
Ett tips varför inte börja windsurfa så kanske du blir lite mindre aggresiv, men du behöver verkligen inte vara upprörd längre för GPS snacket är över.
Känns det bättre nu?