anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Jodå, helt rätt, ingen rök innan .
Bhanglassi är bäst, finns numera att köpa i t.o.m. Konsum.
Fråga gubben, han vet. -
Jag brukar skruva ur den på vintern, speciellt då jag när närmar mig vattnet ofta har fullsketen värme på i bilen och sedan skall äntra vattnet.
Oftast köra en kvart för att sedan släppa lite luft och sedan köra aset.
Kort sagt så: I bilen skruven ur, Ur bilen skruven i.
Vid stora tryckskillnader (flygning) så rekommenderar de flesta tillverkare
pluggen ur.Den skall dock inte vara urskruvad vid vågsegling då man även
flyger mycket…….Ju!. -
Vi bara var nyfiken.
Bra , det tydligt och klart, tack för den info .
Surfa på. -
tackar som mjukast för en lätt adress
-
ush ni är ju bara flummiga rave skåningar som pundar ner hjärnan med skit….jag trodde inte sådan skit fanns i vindsurfing…jag funderar på att sluta…nu ser jag sporten ur ett helt annat perspektiv…ni ska bara veta att det är ni som kommer att göra att sveriga går under ni bara stjäl pundar rånar och är allmänt dumma….de enda som kanske gör någon nytta kan vara de skånska bönderna och företagarna (i skåne) här uppe i göteborg sliter vi för att ge resten av sveriga mat på bordet medan ni pundar upp skattepengarna…jag hoppas inte det finns för många av er….då säljer jag min utrustning
-
vem är du??
från en som tentar i halmstad -
låter kanon men hinner man verkligen ut innan det mörknar så här års om man först ska laga middag?
-
Adressen till webcamen? jag måste kolla!!!
carl
-
Jo, den sitter alldeles bakom mastfoten!
-
Har nån lyckats se nåt på: Ho’okipa Surfcam?
Det ser ju ut som ho’okipa går av…. men jag ser inga windsurfare…
/Rikard
-
Red Bull och en kall REALE med extra vitlök
-
Ett litet förtydligande. RAN är en intresseförening för Tjejer som surfar eller som vill pröva på sporten. RAN är alltså ingen klubb, utan ett rikstäckande komplement till alla de Windsurfingklubbar, för både tjejer och killar, som finns i Sverige idag. Vår målsättning är enbart att locka fler tjejer till sporten. Många av våra medlemmar är dessutom med i lokala klubbar runt om i landet. Din fråga om varför bara för tjejer är inte för alla är inte speciellt ny … jag kan bara svara att eftersom vi nu funnits i 10 år så står det helt klart att RAN har en funktion att fylla. Vare sig du gillar det eller ej. / En som gillar RAN