anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Jag brukar Blanna en efter surf!!! och bara ligga och jamma =)
-
ha, ha, någon som tror han lever i Australien och vill skydda sina secret spots elller? vi får akta oss så vi inte får kulhål i seglen till helgen!!!!
-
Mistral har man ju hört talas om, men vad är formula och funboard? En gång i tiden seglade jag sinker, det är en sådan där bräda som inte flyter när man ställer sig på den.
cb
-
Har provat max -62 och -58 shyssta brädor men lite tunga för min smak -62an vägde 8,4kg med stroppar, grymmesköna att hoppa med
-
Det man inte vet tar man ingen skada av, eller hur?
-
klippa på en hövding e aldrig fel innan ett surf….
-
Alla föreningar är till för samma sak , som jag ser det.
Förklara gärna varför Er förening är till för endast tjejer.
Surfs up, för alla som gillar att surfa tjej eller kille ,
det är säkrare och tryggare för alla som gillar att vara ute.
Vi är ju så få ändå, eller hur.
Vi borde ses ihopp.
Ronny, -
Åk till Tarifa i Södra Spanien. Du kan ju göra ett stop vid Garda på vägen ner. Lite omväg kanske men det kan det vara värt. Grekland kan ju också vara ett alternativ (Paros, Naxos).
-
Varför skulle detta vara synd? Det finns många av oss tjejer som är med i andra klubbar. Denna förening är till för att få in mer tjejer i sporten.
-
Halo sucks! Jag går på min värkande stortå. Den värker alltid en dag innan det
blir bra surf på björkvik -
Hur är det med ahd brädorna, Jag har fått för mig att dom är väldigt hållbara,!
Stämmer det, eller blir det skador/bulor och laminat släp på decket även på dom om man kör lite för hårt.? -
Det är ju självklart härligt att se tjejer surfa. Men varför ska det vara uppdelad . Klubb för bara tjejer . Synd tycker säkert många.
Ronny