anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Uppenbarligen nån som slutar sina mail med Aloha and Good Sailing
-
Kanon betydligt klokare än Stockholm – S:t Petersburg som några klurar på just nu.
-
Låter kul! jag tror att Unique Store har planer på en tävling Öregrund-Åland. Lite kortare än till Gotland. Kan kanske ta ca 3-4 timmar vid rätt vind.
-
anonym-anvandare
Medlem3 november, 2000 vid 08:53 som svar på: försäkring för surfutrustning utanför Europaär du helt säker? jag pratade med försäkringssnubben på Länsförsäkringar igår och fick dessa uppgifter efter att han t.o.m. konsulterat sin chef. Vad kostar tillägget i sådana fall?
cebe -
nä det blir inte att jag åker, var dock sugen…..
men om du vill tjäna lite pengar…
kan du ringa mig om du hittar neilpryde zone 2001 segel 4.0 4.7 5.3..plus mast..
under 500dm seglet….
kan tänka mig att betala 500-1000kr till dig beros på hur billigt det skulle bli..
PS bara undrar…
035-128044
070-5117789
örjan -
När du checkar in så låt polarn som står en bit bort hålla en p-påse med de små tunga grejerna i handbagaget så lägger ni ner det efter du checkat in.
Snake-tips i den högre kategorin, när jag flög med BA var det 23 kg sedan fick man ha 5 kilos övervikt innan de började brysig.
Hoppas inte du saknar freestyle-brädan. -
Apropå Stockholm så finns det minst två klubbar med aktiviteter. Stockholmsregionen har dessutom säkert flest lokala race i Sverige. Nog finns det aktivitet… 🙂
-
bästa jag åkt med är Garuda, 20 kg sportbagage utöver de ordinarie 20kg:na, fast BA är nog bäst därefter, chansa på lite övervikt i handbagaget, det är inte så ofta dom kollar det.
-
Det finns ju en kitekonf.
-
Håller helt med,
Jag har nog inte ens lagt ut 10000kr på min windsurfingutrustning.
Och då har jag ingenting äldre än 94. Prylar från 95-96 är ju princip gratis.
Om man tittar på t.ex: fartrekordet på windsurfing så är ju det skitgammalt, och säkert med prylar man skulle tycka var kass idag. Men ändå så har ingen slagit rekordet! -
Vad menar du då Kappelskär eller Skanör ??
Skanör ligger ju i Väst Indien.
Det du. -
Det finns speciell tejp till att laga monofilm, jag köpte min på Bunk Marin i Stockholm men det finns nog hos de flesta surfaffärer. Jag tror att det är viktigt att tejpa på båda sidorna på seglet.
-
Jag med.
-
vem fan bryr sig om kitesurfing
-
Nej jag menade faktiskt KARTA. Det räcker med att se Östersjöns storlek och Stockholms läge för att konstatera att det bör kunna bli större än 40 cm chop.
HUR stort eller HUR bra vill jag inte gå in på, men större än 40 i alla fall…