anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem1 november, 2000 vid 09:16 som svar på: Se monstret FV1R2 på mässan i Stockholm!Har hört att bic brädan är ett fullblod,och att den är identisk med Kevin`s lättvinds bräda och minns jag rätt vann kevin ett race på Grancanaria med nästan 5 minuter över övriga Wc deltagare.
-
anonym-anvandare
Medlem1 november, 2000 vid 09:09 som svar på: Se monstret FV1R2 på mässan i Stockholm!Fenstorleken i wc cupen ligger runt 60cm i lättvind,enligt säkra källor finns det ingen anledning att köra med djupare fena,snarare en bättre fena.trots att vindgränsen är snarlik den i wc cupen seglar dom bästa seglarna med 9,6-9,8 m2.vi svenska amatör seglare har en del att lära av wc eliten.
-
L.O.S ROCKAR!! ÄNtligen en sida med lite ATTITYD…de e andra grejjer en präktiga surblaskan det…ha ha ha! MORE AGGRO IN DA WATER!!!
-
Californien 24c, vagor, ingen vind…..synd men gott…../nes
-
Jodå, det finns, det vet jag, både Mistral och Np och tiga och mängder finns om man söker på ”Nokia logos” eller nåt liknande på Altavista!
Jag har sett det!! Men har ingen Nokia bara… -
Shape, shaping on ……..
-
anonym-anvandare
Medlem31 oktober, 2000 vid 19:27 som svar på: 2 passagerare i lätt lastbil-reggad VW – så funkar detDu kan ju försöka muta besiktnings gubben med en hemmagjord Tiga fena eller nåt.
Om du inte sålt den alltså.
-
Japp, Michael Viscovich D-0 har varit i Halmstad (Vilshärad) tre dagar i rad nu…Fetare aerials i svenska förhållanden får man leta efter..klart bäst vågridning var det igår, måndag, med side-off, sinnessjukt bra! Fast idag var ju inte dåligt direkt heller, mycket bättre att hoppa i sideshore…
-
Undra då hur mycket Vilshärad är än Apelviken och Löjet vid s-ssw…10ggr??? Man kan tro att man har hamnat i nåt annat land på en annan kontinent när man ser de cleana vågorna som var igår och idag….snuskigt bra!
-
anonym-anvandare
Medlem31 oktober, 2000 vid 17:03 som svar på: Se monstret FV1R2 på mässan i Stockholm!, sails up to 11 m2 and fins up to 60 cm can be used….ehhh, 60cm är på tok för litet i lättvind!! Redan i år använde vi 65-70 fenor i SWT!
-
var också dar igår! Neil P NR 4.2 var helt okay för att vara sso1
Vi kanske ses imorgon onsdag?
ha det!Jan.
-
Bästa sidan på länge!
-
Håller också, med sidan är helt klart kul!
-
Jag tycker sidan var ganska kul. Hallå, det finns väl ingen som tar detta på allvar… (?)
-
Tycker det verkar som om de bryter mot PUL-lagen under Svartlistningen.
Dagisbarnen som har gjort sidan verkar dessutom vara riktigt fega eftersom de inte vågar stå för vad de skriver. Mailbomba deras hotmailadress så att den blir överfull. Helst med lite vindsurfingbilder som tar mycket plats.