anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Jag måste ha en föreläsning imorgon inför våran svenskalärare Grrrrrr.
Men jag tror att det ska blåsa för mycket för 9,5:an imorgon ändå.
shit- men jag ska MÅSTE ut denna veckan för att kunna koncentrera mig på provet. ahh.Aloha
-
e re ingen som tycke re e strange att dom åkte den 18/10?
-
Om man tar ett rött och ett grönt segel och limmar ihop de så får man en kemisk reaktion som gör att hastigheten på stranden ökar i kvadrat och
hastigheten på vattnet ökar i kubik och har man sedan tillgång till en mastfot
så får man en kite, inte så svårt va !Kemist javisst!
-
Den så kallade ”Fat-lypson” är en legendarisk bräda. Vi använder den ganska ofta här i gävlebukten när isen börjat lägga sig! Perfekt som isbrytare! Den är också väldigt säker, om man skulle få mastbrott i farleden när en av transportbåtarna från ryssland kommer mot korsnäs så är det bara att lägga sig på fat-lypson, båtjävel girar garanterat, finns inget som kan knäcka den. Man kan också familjesurfa på den om man har dålig ekonomi, lätt 5 pers samtidigt. Om du vill ha snabb palning rekomenderar jag dig att köpa en spinnacker eller bygga ett eget segel på sisådär 30 kvadrat..
-
Inte läge för lustiga inlägg!
Ioförsig kan jag trycka ner dom i halsen på den som tog mina master om jag får tag i fan skapet.
Vad tar du?
Häls F Boman -
Mast foten var en vanlig Local spirit( Eckla)med tapp
Har ej några kännetecken på masterna förutom fabrikat ,
Funderar på om det går att märka master , typ med någon lödpenna eller dyl. någon som vet??
//F. BOMAN -
var där 5 veckor från mitten av dec. förra året. grymt bra. down the line.
suveräna vågor för det mesta och vind varje dag från ca 07 00 till det blir mörkt ca 19 00. För det mesta 6,2 segel(hade räckt att ha med det seglet) och stor vågbräda./marcus
-
köp mina telemarkspjäxor istället 0707-425541
-
Jag var där förra sommaren i två veckor i slutet av Juni. Det var grymt bra! 5.0 varje dag. Det går tradewinds där på sommaren så det börjar blåsa vid ett tiden och slutar klockan 5 på eftermiddagen… Jag bodde på Estrella del Mar. Lite i det dyraste laget kanske, men precis på strande bredvid Happy centret, körde halvpension, grymt bra frukostar som man kunde hålla sig på fram till efter surfingen klockan 5. Dessutom var det en stor internationell tävling under den tiden som hålls varje år. Riktigt kul med allt folk som kom dit. Annars en väldigt avslappnad stämning och riktigt billigt att gå ut och äta, etc.
-
Var där i två veckor. Ingen bra vind alls typ 1 eller 2 dagar på 2 veckor. Har hört med andra om samma erfarenheter. Jag har inget emot stället som sådant, men det finns mycket bättre ställen att åka till för windsurfing.
-
sitter selen rätt när han har stånd
-
Eler att sitta på jobbet, vind är lovad, man kan komma ifrån, vind kommer aldrig….
-
Riktiga hardcore-surfare käkar TAGGTRÅD!!!
-
Massor med havregrynsgröt eller möjligen rester från gårdagen.
Gröt är bäst, man är mätt hela dagen efter en rejäl grötfrukost.