Forumsvar skapade

Sida 3414 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 13:28 som svar på: Röda brädor

Ja, det stämmer fast han heter Arne. Inte hund.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 13:25 som svar på: A new kitesurfer is born

Har också testat den, helschysst, kryssar mycket bättre än min mjukplanka.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 13:02 som svar på: Röda brädor

fasiken vilka billga burka de jag såg kostade ju 31.42 kr men de var inte dynamiska.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 12:49 som svar på: Röda brädor

fungerar det med min mast hemma som är 25 cm hög det skulle ju innebära att jag jämt kan göra pushloops.
    Måste ner och köpa spray burk så jag får flames hörde att de rear ut spray burkar som gör automatiska flames.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 12:47 som svar på: Röda brädor

Hur jävla dum får man vara. Sprid absolut inte sådant det stämmer ju inte man får heroin om man maler ner brädan på det sättet du sa. Du måste ha en grön svart mastfot med automatisk låsning och lilla snören som är exact 337 cm långa.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 12:33 som svar på: Röda brädor

Är det sant att om man mal ner sin bräda och blandar den med svartpeppar och äppelmos som man sedan torkar i ugnen och blandar med mjöl så får man hasch?

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 12:16 som svar på: Röda brädor

Metallicblå mastfot i kombination med röd fena, turkosa stroppar och gul hängsele ger planing vid stiltje.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 12:15 som svar på: Jäkl…..jobb

Kanske att ha semester och åka på en hälseneinflammation och sitta nere vid havet och se polarna plana omkring med 5.0 or…. been there, done that…

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 12:13 som svar på: Barbados

Barbados är ett dansband med en bög-sångare!

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 11:36 som svar på: Röda brädor

vadå 267 med en sån bräda isånafall måste man ju ha gröna och rosa fotstroppar pucko

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 11:14 som svar på: A new kitesurfer is born

Hehe
    What are you going to do if you start bleeding in the middle of an ”mussel fält”
    STOP WALKING ?

Ska kolla med janne om man inte kan låna hans ombyggda CLS vågbräda igen ,den var ganska bra faktiskt, stropparna var lite smala bara.

Har kollat vädret lite.
    Onsdag ser bra ut, men jag kommer nog vara i Askim (vid campingen) redan kl 9 på morgonen isåfall för om jag har otur måste jag dra mig till skolan kl 12.30 ,men det kan ju ändra på sig ganska snabbt om vinden är bra.

Sedan verkar lördag bli bra.

blahh jag har tenta vecka på chalmers nästa vecka mmmm. och det verkar gå år
    hel#”¤”#¤%te , Funderar starkt på att dra till gran canaria i 2 veckor och börja om chalmers nästa år istället.

Aloha Peter

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 10:52 som svar på: Var är västan vinden?

jovars, det må jag säga… inte en droppe vind på flera månader..

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 10:50 som svar på: Syd Afrika

vilka är ni??? om man får fråga?
    om ni kommer från halmstad?
    själv sticker jag nog dit igen i vinter, örjan
    freedomsurfer@hotmail.com

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 10:21 som svar på: Snacka eller surfa?

Jag surfar för att ja tycker att det e kul!

Dom som vill rejsa får la göra det! Har ni väldigt dålig social kompetens eller va fan e det frågan om! Ja menar om ni inte tycker om varandra måste ni la inte surfa på samma ställe eller…Rejsarna borde väl inte gilla dina vågor ändå eller??

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 10:17 som svar på: Var är västan vinden?

HA HA HA HA!!!!

Sida 3414 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA