anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
10 nummer / år
Använd de adresser för prenumeration som finns tidningen.
Jag har prenumererat i 3år och det har funkat otroligt bra.
Du får ett inplastat och oläst nummer direkt i lådan, och du slipper komma till
tidnings affären och uppleva att de sista nummret är slutsålt
Dessutom skickar de med en påminelse när prenumerationen håller på att ta slut 😉/ Sis
-
Hej
Hur gör man för att få denna förhoppningsvis innehållsrika tidskrift i sin brevlåda ??Vart vänder man sig för en prenumeration
Vad kostar den samt hur många nummer ges ut per årTack på förhand
-
anonym-anvandare
Medlem4 oktober, 2000 vid 08:42 som svar på: Ostkoman är över – Vi har V-SV – snart smäller det till!!Ja!!!!!!!!11 men inte blir det till helgen iallafall
-
Jag kan bara säga att jag vet ingen som kan konkurrera med PA när det gäller pris och skön service. Jag köpte ett Naish segel i våras. En latta sprack och jag bytte seglet mot ett nytt rätt av utan krångel eller tjafs. Köpte en bic Saxo265 –99 (Ny) med fena och stroppar under utförsäljningen i Hammarby i helgen. Listpris är 8000:- jag gav 2700:-. Finns ingen som kan slå det tror jag.
-
Intressant, verkar dock vara fel web-adress.
/ Patrick
-
Fredag-lördag nordost eller växlande 1-6 och tidvis regn och dis. Söndag ökande ost-sydost 4-8 m/s.
-
Var där för ett par årt sen!i januari
Blåste varje förmiddag 6.0-7.0 efter kl.13.00 4.5-5.5
Det blåser alltid sideshore från vänster,längre ut finns det våger 1-1.5 meter
Förhållande är bra med tanke att alla hotelk liger direkt på stranden och att det är ”alltid2 fint väder,varmt i vattnet osv.
Billigt är det på köpet1Lycka till, jag hade min bästa surfsemester där!!!!!
-
Ge fasen i cambers hädanefter, det är det enda råd jag kan ge!!!!
-
Wow! Det låter bedrövligt bra. 5v har jag, mail:a mig på en gång så får vi se ifall det funkar.
-
Skall flyga till Isla Margarita 21/12, 2v
Flygbiljett från Billund, Jylland direkt (9,5h) ca: 6000SEK
Brädfrakt 800DEK
se http://www.falk-lauritz.dk -
Antingen började pritchard komma för nära eller så blev han trött på 1m brädorna….
-
Tråkigt att du inte får våra mail,ring mej på 0510/216 30 så fixar vi så du i fortsättningen får våra mail. mvh Pa
-
Det var ett iq race 4,6 99 års ny skick , pga storleken var det mycket svår sålt där av det låga priset!