Forumsvar skapade

Sida 3440 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 12:43 som svar på: Stagvändningens betydelse för brädsegling…
  • anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 12:38 som svar på: Palm 3:a

Chinesen som kom 1:a i heat 4:a blev diskad så Palm blev 2:a!!!

Go Fredrik!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 12:25 som svar på: NYSTART FÖR SURFBLASKAN.COM!!

ROCK & ROLL!!

/Dragan

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 12:19 som svar på: Simmer L.E. 2000, är seglet skit???

På vilket sätt menar du att inläggen är oseriösa?

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 12:17 som svar på: Bästa fetbrädan

Ta en titt på Starboard Carve 135 och 155,
    Brädorna finns på http://www.star-board.com.
    /Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 11:32 som svar på: Rocker kurva & tail kick?
  • anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 11:30 som svar på: ### Big showdown in little Näset ### SWT 2000 Racing Göteborg

Är det säkert att Rappe kommer dit?
    Det vore livat i så fall.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 11:20 som svar på: NYSTART FÖR SURFBLASKAN.COM!!

Hej, ja visst har du rätt. Mina datkunskaper är lite ”sådär”. Sidan ser BRA ut!

//Mac

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 10:52 som svar på: NYSTART FÖR SURFBLASKAN.COM!!

Inte igång? Det skall den vara. Hur menar du?

Prova med reload/refresh knappen. Du måste oxå ha en browser version 4.0 eller högre.

http://www.surfblaskan.com

Hälsningar
    Redaktionen

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 10:38 som svar på: NYSTART FÖR SURFBLASKAN.COM!!

Hej, Siten verkar inte vara igång än??
    Stämmer detta?

//Mac,TS

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 10:07 som svar på: Hönö 19ms och sol!!!

Jag var ute kl 12-1300…..blåste just då 18.9ms på Grötö, det var tryck i 4.2 kan jag lova! Efter mig kom ju fler seglare…..Man ska slöra ner till Grötös sydspets, där bryter det tydligen, var aldrig där själv…

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 09:54 som svar på: Bästa dräkten!?

även SP (2995:-)

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 09:42 som svar på: Bästa fetbrädan

Det kommer ju en ny techno i carbon till nästa sesong, samma form men lättare. Kommer att vara grym. Jag har själv en Techno 283 som jag är mycket nöjd med. Men börjar bli sugen på en lite mindre bräda.
    För dig som för alla kommer en techno göra susen(lite dyr dock).

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 08:08 som svar på: Bästa fetbrädan

Jag köpte en Vision 130 som ersättning för min gamla Bic 288. I jämförelse mot 288 så
    Planar den betydligt tidigare samt känns betydligt livligare och ”halare” samtidigt som den är stadigare vid slag och manövrar.
    I början hade jag ofta problem med spinout , men det berodde nog mer på dåligt seglings / rigg teknik än på brädan.
    Nu förtiden får jag endast spinout om jag börjar ta för mycket höjd utan tilläcklig fart eller just före och efter hopp.

Jag har mest kört 7,5 och 8,5 men även provat 6,0 och det känns helt rätt.
    Jag kan klart rekommendera brädan och jag tror ej att du kommer att bli besviken på den.

/Sis

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 07:34 som svar på: Bästa fetbrädan

Hej!

Har nyligen själv skaffat en techno 273 efter att ha haft en äldre och mindre slalombräda (105 l)som största bräda innan. Technon planade klart tidigare än vad jag räknat med och svänger bra, går fort och tar bra höjd. Har inte testat Vision 130 och de andra i samma storleksklass så jag kan inte jämföra men helt klart är att konceptet håller. Om du inte är väldigt tung, nybörjare eller vill segla större än 8,5 så tycker jag inte du skall välja en större bräda, 125-130 liter räcker bra och skall gå att segla när det blåser lite mer (har bara hunnit testa 7,5 än så länge). Var själv först inne på ca 150 liter men ångar inte att jag valde en mindre bräda. Helt klart har utvecklingen gått framåt de senaste åren!

Lycka till!

/Martin

Sida 3440 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA