Forumsvar skapade

Sida 3453 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    9 september, 2000 vid 06:28 som svar på: bäst i sverige

Vem vann förra året på Midsommarpokalen och i kom tvåa i Halmstad.
    Alex och Stefan. Dom är inga skåningar.
    Men visst Kodden, Living och Emil tillhör mina personliga farvoriter.
    Det är framtidens seglare.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 22:14 som svar på: Niklas DuRietz???

Sen kan du berätta varför du inte kom till Björkviks brygga!
    Jag sticker nog till Ersta imorrn’ för att träna gippar på plattvatten vid västvind. Kommer du?

mats

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 22:11 som svar på: Akut hjälp !!!

Oj, oj.. Du ska nog lyssna mer på de andra än mig! (men jag skulle nog ha provat att flytta bak mastfoten – brädan vill gärna gå upp i vind om den sitter långt fram) Good luck!

mats

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 22:07 som svar på: Akut hjälp !!!

7.0 är nog som sagt på gränsen – men det ska väl gå. Det verkar som du var lite överriggad. Hur mycket blåste det? Prova att flytta mastfoten lite bakåt och kanske dra nedhalet ännu mer 🙂

Mats

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 22:05 som svar på: Akut hjälp !!!

’kay rå kan väl ge lite tips till en intetvetande..

har du för lite buk blir seglet dött, du kommer svårare upp i planing och går upp i vindögat om du inte skjuter seglet långt frammåt. du måste också peka brädan mer neråt vind och under längre tid före du kommer upp i planing.

vet i fan men sätt fram mastfoten och släpp av lite grann på uthalet på bommen så att seglet precis inte nuddar insidan på bommen så ska allt funka bra

för övrigt är ett hett tips att höja bommen till ungefär hakhöjd hur man nu ska tolka det, höj den i alla fall. då planar du upp tidigare, det är lättare att lyfta(hoppa) på små vågor och du klarar dig allmänt bättre om du inte har så bra teknik

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 21:39 som svar på: Någon som tänker köra Torö i helgen?

jag är för dåligt tränad så jag kör på hemmaviken i helgen och oljar upp lederna. man har ju inte lust att bli uppspolad på torö det första man gör så här i början på höststormarna. nästa gång. hoppas det blir sydlig kuling en gång till bara

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 21:37 som svar på: Kapellskär lördag

det är typ en och en halv timme från stockholmsförort men annars skulle jag komma

jag har för lite tid för sånt här nuför tiden

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 20:07 som svar på: Hur stor fena på 303SLE

Jobbar med likn problem vid likn bräda. ta gärna lite tips från er som kan. Min fena drygt 50. Slirar iväg nästan direkt när jag kliver i stroppen vid begynnande planing. varför?? harakiri surf

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 19:53 som svar på: Akut hjälp !!!

Sälg skiten !!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 16:38 som svar på: CODDEN

det är NES, hur är det med er i syd, vet ni om living och emil ska till Maui, ska ni? droppa då inn här är det soligt och 27c med bra vågor, vinden o.k

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 16:33 som svar på: bäst i sverige

OK

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 16:31 som svar på: bäst i sverige

jag sa skåne, öland ligger inte i skåne

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 13:34 som svar på: Askimsviken i gbg…

Via campingen ut på udden………eller om du vill ha det ännu bättre så kör du ut på Näset till ett ställe som heter Möttvik….

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 11:41 som svar på: VILKEN BREDBRÄDA SKA JAG KÖPA

Starboard formula är inte bara en racebräda. Det är en kul bräda, svänger på en femöring, inga problem med kastfallen,
    brukar köra lättvindsfreestylemanövrar på min (segelflips). Har inte blivit en skråma på brädan. Sätt på en kort fena och du kan toksurfa
    med en 5.0 om du vill. brädan är så kort så det är inget problem. Går otroligt snabbt.
    Du ska välja den hållbara versionen! (D-RAM)

/R

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2000 vid 10:48 som svar på: VILKEN BREDBRÄDA SKA JAG KÖPA

http://www.star-board.com/menu_2001.html
    * Håller bäst – det är mkt viktigt.
    * Snygga
    * Bra – starboard har gjort den bästa lättvindsbrädan genom tiderna.
    /Jillde – är kanske något partisk…

Sida 3453 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA