anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Nu är det ju höst igen så nu är ju numret aktuellt, det är bara ändra årtalet till 2000
-
Okey. Vad för typ av fena ska jag välja? freeride eller race? vad skiljer mellan dom?.. Humm mycket frågor…
Micke
-
BRA…men är det inte dax att ta bort Nyheten om Surfbar 18 nov 1999 !!!!
-
anonym-anvandare
Medlem5 september, 2000 vid 13:08 som svar på: Femdygnsprognosen för västkusten från femte septemberDet gynnar dom där barbordshopparna som pratar så där lustigt.
-
Med tanke på att vindsurfare är en relativt sällsynt skara i Mellansverige så lär det ju inte bli överbefolkat även om du ger vägbeskrivning (fast klart, om du riggat och seglat från egna tomten kanske släkten inte gillar att det kommer utsocknes och trampar ner blommor och så).
-
Fick sällskap, hade en otroligt bra surfdag, en av de bättre i år, helt klart värt 30 mils resa. Åkte runt och kollade på de olika
”kända” spotsen, men de måste ju finns massor med bra spots där, havet är ju öppet utanför.Kan ni inte dela med er ni som vet?
-
Och idag tog jag min sista tenta dessutom! Bingo!!
-
från sydväst till ostlig!!!
Sydost på lördag vore optimalt -
Vilken vind och ricktning är optimal.
-
De e hemligt!! a secret spot
-
Var det mycket vrid.
-
Robby naish har seglat för Lefebre.
-
Vad missar man om man inte kommer ner förrän fredag kväll?
-
Inte särskilt byigt trots allt. Kanontävling för övrigt. Proffsiga funktionärer. Bra flyt i startförfarande. Inga tidsmissar.
-
När kommer det då?