anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
va`+ ska du flyga ner bussen till Lanza då eller? Väl nere kan du ta färja till vilken ö du vill!
-
Fuerte + Lanzarote (färja) är ännu grymmare.
-
Fuerte är grymmmt…ta bilen till gibraltar och ta sedan bilfärja till Fuerte, har tänkt göra det själv snart!
-
Men Johan på Skidsport verkar ha gjort ett kanonjobb med min bom. Den är grymt förstärkt massor med plast och man måste tydligen se upp vilket beslag man använder osv. verkar vara en hel del fibblande. Hojta till om du vill testa den + tex 9.3 jag ligger för det mesta i vattnet i alla fall, men en nyinhandlad Local S. 46 Spitfire ska i alla fall förbätra personbästa i höst med Elefant Bee:n.
Mvh / Bosse -
anonym-anvandare
Medlem25 augusti, 2000 vid 14:19 som svar på: Mellansvenska Cupen i Västerås på LördagVerkar bil dåligt med vind så jag skiter nog i det 🙁
hällsningar jeppe -
aaa…och jag jag får mitt nya 2010 årsmodell segel med inbyggd mast och bom som riggar ihop sig själv,det ni…
-
jaja, det känns som om Fiskebäckarna har en tendens att överdriva ibland….Jonne????? Men va fan är man rockstjärna så är man…
-
anonym-anvandare
Medlem25 augusti, 2000 vid 12:55 som svar på: Nicklas olausson säljer billigt!!!!!Nä men kanske Bäwerbox
-
Känns lite som om Hönö-bor rockar rätt fett efter att ha upplevt Wave Classic tillsammans med dessa och sedan fått se Dr UDO himself på en 5 dgrs Halmstad-Varberg turne.
Saker man minns är tex när UDO ligger på en bänk i Varberg och tycker att det är väldigt skönt att det skvätter i hans ansikte från en närliggande fontän…….bara det att fontänen är en apful fjortis som pissar i en buske! -
anonym-anvandare
Medlem25 augusti, 2000 vid 12:43 som svar på: Nicklas olausson säljer billigt!!!!!Har någon av wave-fenorna bowerbox ?
/Ch
-
………
-
Skulle du inte ha 1800 för seglet?
Det står det på köp o säljes…Jag bjuder 1500:-
/Jonte
-
Det är mycket elakartat att nästan spy på Udo och ta växelspaken…hohoho
-
anonym-anvandare
Medlem25 augusti, 2000 vid 12:03 som svar på: Nicklas olausson säljer billigt!!!!!Och det är Fiberspar 5000 från -98..