Forumsvar skapade

Sida 3506 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    5 juli, 2000 vid 08:54 som svar på: tävling!

Är det någon som kan spöa boström!

• anonym-anvandare

Medlem
    5 juli, 2000 vid 06:44 som svar på: St(r)oppa Pressarna: BOJEN is back?!

Hej! Det här var lite nytt för mig.. Det är alltså så att surfare försvinner
    och sjöräddning påkallas. Händer det ofta? Blir man inte trött av handskar? (det
    blir ju jag) och dessutom vad har bojarna med det hela att göra??
    /mats – som har lärt sig att ta höjd 🙂

• anonym-anvandare

Medlem
    5 juli, 2000 vid 03:23 som svar på: St(r)oppa Pressarna: BOJEN is back?!

KÄRE SURFGUDEN. Det var en Lommakille med hanskar som försvann. Rött Simmer 7,5 med många cambers och och vit fanatic Falcon bräda. Jag vill inte bli utpekat som någon boj här på på Konfen. När man inte ser en helt ensam överriggad surfare under en hel timme kl.20 så varslar man efter hjälp. mvh från JJ.

• anonym-anvandare

Medlem
    5 juli, 2000 vid 03:08 som svar på: St(r)oppa Pressarna: BOJEN is back?!

Det var ingen Normann som försvann, men en nordmann som varslade sjöräddningen. Jag titta efter killen i ca. 30 min (från dungan), vidare körde jag bil ned till Habo och till Lomma. Jag såg ingen surfare vid stranden. Senare körde jag tilbake till dungan, surfarens bil stod kvar. Efter dette varnade jag sjöräddningen.( När han seglade ut förste gången såg jag att han var överriggad och inte klarade av att få höjd).

• Tjena Nicke! Som du vet är jag och Tokke också intresserade 🙂
    -mats

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2000 vid 21:33 som svar på: CHECK THIS OUT!!

Sicket skräp .-)

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2000 vid 19:15 som svar på: Bomtips

Utan tvekan Nautix bommar, de nya Tiger är superstyva!

• Låter intressant. Är flera på jobbet som vindsurfar och ett ständigt återkommande ämne är hur, var och när det ska blåsa.

/John, john@chimney.se

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2000 vid 13:37 som svar på: Askimsviken, stängd??

Det ryktas att vi pissar för mycket i dräkterna så att vattnet har blivit förorenat! 🙂

• Jag är intresserad!

Finns på 070-588 26 21

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2000 vid 08:20 som svar på: Folkabuss-köp?

Beror på lite årsmodell….jag hade en 79:a och den var i rätt bra skick. Sista besiktningen 7 st. 2:or……..Kolla rost!! Speciellt i tvärbalkarna undertill. Kolla även torsionslådan fram(sköter vridnstabilitet i framvagnen), jag lagade mycket rost där. Bäst är att använda en sån där elak hammare som de har på besiktningen. Totalt lagade jag rost för 10.000:-!!!!. Kolla även värmakammarna och avgassystemet på rost. Här kostar det pengar. Jag bytte avgas och själva röret var rätt ok, men sen fanns det en speciell burk för avgasrening och den var superdyr…i övrigt kolla kopplig, motor(den skall puttra, men inte rassla…)…I övrigt är det ganska billigt att ha en VW……Mvh Mexi

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2000 vid 20:39 som svar på: Bunk i Sthlm ?

När är rean?

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2000 vid 17:00 som svar på: Nu har ni BOJEN live!!!

vad ÄR bojen??

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2000 vid 15:47 som svar på: Grejorna till Australien!?!

Var nere förra året och skickade ett kolli med två brädor, master och bommar för ca 2000:- men Greenskye Transport, tror jag dom hette och så tog vi varsin segelbag till bagage. Det funkade ganska bra. Sedan skeppade vi hem grejorna med båt via schenker men det var ingen höjdare, det tog lång tid och många extra avgifter här hemma typ tull och uppläggningsavgifter. Det blev dyrare än att flyga ner grejerna…
    Skall du köpa bil så tycker jag att du skall dra till Victoria Park, där är en lång gata med massa bilförsäljare.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2000 vid 10:12 som svar på: Det är märkligt…

Du tror vl inte att Varberg och Öland hade haft så bra anläggningar utan att det funnits klubbar.

Sida 3506 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA