anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Har du vässat fötterna eller har du klor mellan simhuden?
-
Till er som går i 5:an. Välj för guds skull tyska i 6:an
Det kommer att bli en del kommentarer om detta framöver. (sista stycket)
Du behöver inte kunna ett ord Tyska spana bara in diagrammen i Surf/Juni
Anledningen att jag fegar ur totalt är ärligt talat att tycker det här är klart olustigt. -
Tyska är nog inte min starka sida. Kanske därför jag inte hittar något inlägg som liknar tyska?
-
Det är en vågbräda som skiljer sig från de övriga 98:orna för brädan kräver kraft för att fungera väl speciellt vid Bottom Turns. Brädan lämpar sig för stora vågor bla eftersom den fungerar perfekt för lite vidare carves.
Kanske ska man också se närmare på JP 255 från 98 med tanke på radical jibes och förmåga att ta höjd -
Kanske skall du läsa det tyska inlägget först innan du gör ditt val
-
Förmodligen bar eller varför inte MPa. Böjstorleken kan beräknas i antal m³ vind som ryms i den för övrigt redan tämligen trånga mastfickan multiplicerat med troligt antal lämmlar i Arvidsjaur en trevlig dag i Juli. Kvoten av detta blir oftast helt värdelös för beräkning av mastens styvhet.Hurvida man känner skillnad så är det väl så att med fel mast så kan man lika gärna segla triangelsegel.
-
Finns det nån klubb eller liknande i K-krona? Jag skall flytta ner men det verkar vara en flopp rent seglingsmässigt.
-
Du har nog rätt i det där med suger fett. Torhmamn ät ju inget vidare men är du åt det hållet så är det Petersvik som gäller. I Karlskrona är det Hasslö ytterskärgård som har mest att erbjuda. Enstaka dagar kan det vara riktigt OK där. Ronneby ska ha någon spot de också, men jag har tyvärr varken seglat eller hittat den.
-
Det finns lite info om du söker på ”konfen,pads,entire phrase, newer than 3 months”
Då httar du inlägg från runt 9:e maj om detta. -
Prova Frontside i Sthlm på Norrlandsgatan, de har åtminstone en hjälm hemma
-
Tja!
Jag var i Hvide Sande och bodde i Surfcentrets(WestWind Nord) ägares farsas gästhus. Litet som tusan men 100m från centret och rätt billigt, jag tror vi pröjsade 500 danska för tre nätter i maj.
Ring 97312131, vad gubben heter kommer jag inte ihåg men han är en kul typ. Fast han har ju gröt i munnen när han snackar…Fler frågor? Maila jensd@chello.se. Stället har ofta grym plattvattensurf!
-
funkar bara när man inte är i vattnet kompleterar man med diskhanskar under har man värme så det räcker.
-
Gjut in hela skiten i betong jag behöver en bojsten
-
Har ett NP V8 6.5, 97:a i mkt fint skick, inga skador eller lagningar, ej mkt använt end i sötvatten P 2000:-. Har också ett Gaastra Course Slalom Pro 5.7 från 95 som nästan är oanvänt ca 10ggr i sötvatten P 1000:- Vid intresse ring Andreas Kremsl 013-39 60 30, grejorna finns i Linköping, transport är inget problem.
-
Dr Masse!
Du är bäst!
Keep it up!
/Jocke