anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem21 maj, 2000 vid 17:30 som svar på: SurfSport Nr 5 1990 164 sidors surftidning.Jag har reda skickat iväg några mail till funsport, vi får se vad dom säger!
/Daniel -
anonym-anvandare
Medlem21 maj, 2000 vid 17:15 som svar på: SurfSport Nr 5 1990 164 sidors surftidning.Eftersom SurfSport/Funsport troligen har copyright på sina grejor får man fråga om lov, men de har nog knappast nåt emot att vi lägger upp ålderdomliga tidningar!
-
anonym-anvandare
Medlem21 maj, 2000 vid 17:04 som svar på: SurfSport Nr 5 1990 164 sidors surftidning.Vi kan väl hjälpas åt, varför inte ta och plocka fram dom gamla tidningarna som vi har och scanna in och spara i pdf-format och lägga ut på webben samt ngt register.
Är det någon som har en aning om vad det är för regler som gäller?
Är ni intresserade att hjälpa till så maila mej eller nåt.daniel.a@home.se
Jag fixar någon slags webbplats och någon lösning för att flera skall kunna lägga upp sina tidningar om intresse finnes! -
anonym-anvandare
Medlem21 maj, 2000 vid 15:51 som svar på: SurfSport Nr 5 1990 164 sidors surftidning.får man göra så??? utan att fråga om lov??
jag hade en liknande ide att skapa en sida med bilder och kanske lite kommentarer om brädor och segel som är några år gammla. eftersom det är många av oss som köper begangnat så skulle det kunna vara intressant att se hur grejorna ser ut,,eller???
-
anonym-anvandare
Medlem21 maj, 2000 vid 15:49 som svar på: Jag tror dom ljuger. Skojas med oss lite grannKalla det vad du vill, jag kallar det surfa för det är vad det är…
-
anonym-anvandare
Medlem21 maj, 2000 vid 15:27 som svar på: Jag tror dom ljuger. Skojas med oss lite grannJust det ja, seglat, INTE Surfat…….
-
….så rätt! Och då skall man naturligtvis köpa den allra dyraste för att riktigt glänsa. Det gör jag!
-
anonym-anvandare
Medlem21 maj, 2000 vid 13:10 som svar på: SurfSport Nr 5 1990 164 sidors surftidning.Är det ingen som sitter och trycker på en större mängd SurfSport-tidningar som har lust att scanna in tidningarna och lägga upp en hemsida, skulle vara oerhört kul!
-
…och så skall du se upp med att mastförlängaren kommer böja sig inåt mot
seglet vid så lång förlängning vilket göra att du får mindre buk
i underliket samt att det tillåts tvista, inte bra.
Dessutom böjer sig inte mastförlängaren som masten gör, vilket gör att mast
fickan inte kommer vara helt sträckt i det partiet och seglet blir inte lika
looked in eller stabilt. -
-
Det är fritt att länka till oss men om det är i reklamsyfte för er vill vi ha del av profiten!
Skicka ett e-brev och diskutera saken med oss: staffan@bolminger.pp.se (väbbmästare hos VVK) eller till infomaster Mauser mauser@swipnet.seStaffan & Mauser
-
anonym-anvandare
Medlem20 maj, 2000 vid 16:22 som svar på: Jag tror dom ljuger. Skojas med oss lite grannBara att skaffa stora grejor och flytta till västkusten, jag har seglat varenda dag denna vecka med varierande storlekar, 5.7-10.4…
-
Bunk Hammarby fabriksväg 24 tele 08-644 90 90