Forumsvar skapade

Sida 3542 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2000 vid 09:23 som svar på: V-surfingens framtid?

Haha, det har tillochmed gått så långt att läraren frågar vart jag har varit surfat när jag har varit borta en dag!

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2000 vid 08:33 som svar på: V-surfingens framtid?

Fan, jag har börjat få simhud och grejor mellan tårna, är detta normalt? Även ett slemlager liknande grodornas har börja omge kroppen, kan detta vara för att kroppen börjat anpassa sig efter vad den utsätts för, den mänskliga evolutionen!

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2000 vid 08:18 som svar på: Tips till Nybörjare….

Tack för alla tips, jag kommer nog att satsa på en Bic astro rock, verkar vara i rätt prisklass för mig. Vilken storlek på segel ska jag ha till den brädan? (jag väger 65kg)
    Har ni en astro rock över eller ngn annan modell som kan passa mig så är ni välkommna att maila mig. i98_gns@lector.kth.se

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2000 vid 08:14 som svar på: Slipp Efteranmälning till King of Öland!!

Gå och köp en tablettask…..grumsss

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2000 vid 08:10 som svar på: V-surfingens framtid?

Vad är en orgasm emot en perfekt våg??? Jag är nog surfsjuk….
    En veckas surf på Fuerte hjälpte mig inte, kanske en vinter hjälper för en vecka…

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2000 vid 07:15 som svar på: V-surfingens framtid?

Jag måste vara helt sjuk, varenda punkt stämmer in på mig, har du akutmottagning eller?

Udo- der Rockmeister!

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2000 vid 06:34 som svar på: Dyr mast kvarglömd på Björkvik idag

voodoo du har rätt igen.
    voodoo e en kille man kan lita på
    voodoo till kung
    och voodoo idag blåssser detttt.gissa var varberg varberg varberb varberg

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2000 vid 04:51 som svar på: Dyr mast kvarglömd på Björkvik idag

jo da, i haga sjals det ibland och pa en del stallen som tex. varberg., dar det finns mycket folk. hulliganer

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2000 vid 20:00 som svar på: abbekås på lördag!

Abbekås ligger mellan Ystad och Trelleborg, ring arrangör Peter 0411-533769

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2000 vid 19:53 som svar på: Någon som vet……

Det går fortfarande att föranmäla sig till abbekås, fredag sista dag. 448 93 08-9, obs! skriv namn! Medtag kvitto! SBF nytt har inte utkommit än, därför senare ”sista dag”.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2000 vid 19:45 som svar på: Normenn UTEN 220cm fena i Abbekås

Ni är jättevälkomna till Abbekås. Abbekås ligger på sydkusten, ca 5 mil från Malmö, ring arrangör Peter 0411-533769

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2000 vid 19:41 som svar på: Jobbigt…

Jag känner igen det. Jag drog axeln ur led och det ska man inte göra när man surfar, sen tog det ett bra tag att komma tillbaka igen.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2000 vid 12:49 som svar på: Tips till Nybörjare….

Mistral Energizer (model 96-97) Volym ca 115 liter. Det är en snabb och förlåtande bräda.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2000 vid 12:19 som svar på: Coremat-erfarenhet?

Mitt laminat blev lika vitt som mattan var innan jag vätte den. Fast du, jag körde faktiskt med epoxy när jag tänker efter. Varför skulle inte det funka?

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2000 vid 11:12 som svar på: Coremat-erfarenhet?

Jag softade till min race-bräda under fotstropparna och lurade länge på vad jag skulle göra. Så jag funderade och funderade och funderade och så kom jag på det. Nä’rå jag tog bort kasst skum, la i nytt och sen ett lager väv och därefter ett lager Coremat pluss två lager väv överst. Funkar utmärkt. Har tyvärr ingar uppgifter om vikt/styrkeförhållande. Man får jobba lite för att väta genom mattan kan jag ju meddela…
    //L

Sida 3542 av 3702
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA