Forumsvar skapade

Sida 3561 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 april, 2000 vid 00:11 som svar på: Heta Segelmärken..

Säger bara en sak Neilpryde ska toppa listan.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 21:21 som svar på: Reserapport- Sotavento, Fuerteventura

Pengar….nej jag vet inte vad resan kosta exakt, men runt femtusen gick resan på, men då var det et 4-stjärnigt hotell och det ingick frukost och fri hyrbil (fick vi reda på sista dagen…grr), hyran för bräda och rigg med försäkrning och allt typ 1700-1800skr…bara till att plussa ihop!!

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 21:18 som svar på: Första intrycket av Gaastra Nitro riggat!

Nitro-the final production

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 20:31 som svar på: Första intrycket av Gaastra Nitro riggat!

har dom kommit nu eller är det ett L.E du har kollat på??

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 20:29 som svar på: Reserapport- Sotavento, Fuerteventura

Vad kostade veckan med allt?

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 20:22 som svar på: Heta Segelmärken..

vänd på listan så är du rätt ute…..

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 20:00 som svar på: Reserapport- Sotavento, Fuerteventura

Do that, akta dig för solen bara, tydligen där och i Australien som det är starkast sol i hela världen, enligt en som bodde där, jag kan ju säga att jag flår typ överallt…Felet med stället är alla tyska nudister som vandrar runt på Sotavento, man kan ju nästan spy när det kommer en gammal fet kärring naken…Men på Procentret låg det en hel del fräsha tjejer och solade i string!

ÅK!

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 19:56 som svar på: Heta Segelmärken..

Simmer-utomordenkligt snygga vågsegel
    North- tyskt gubbmärke, konservativt tyskt
    Neilpryde- prylbögsmärke
    Arrows- never liked them
    Gaastra- kommer starkt, med nytt flås
    Naish- ser mycket tråkiga ut

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 18:57 som svar på: Plana tidigt?

Vad har du för grejor?????????????????

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 16:15 som svar på: Reserapport- Sotavento, Fuerteventura

Roligt när man får kommentarer på olika brädor.
    Kanske får man sticka dit med någon flygstol och hyra grejor.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 15:31 som svar på: Reserapport- Sotavento, Fuerteventura

JP Freestyle 265: seglade soul 6.2 med denna bräda, kändes inte så stor som den är, lätt att chophoppa med, men kanske ingen favoritbräda…inte för mig iaf
    JP Freestyle 255: denna seglade jag 4.7-5.8 på, kändes kanske bäst till 5.3, den gillade defenitivt inte att vara överriggad, när den var överriggad fick den inte samma följsamma kansla som när man hade lagom tryck, men den var jävligt lätt att få rotation med på stora chop…
    JP Wave 260: denna bräda var defenitivt skön att segla runt på, kanske inte så manöverbar som jag hade förväntat mig när man red vågor, körde 5.0 och 5.3 på den om jag inte minns fel…
    JP Wave 250: jävligt lätt och fin känsla, svängde extremt skönt, men den kunde bli lite fladdrig i hård vind tyckte jag, låg inte lika bra i vattnet som F2wave 252…….
    F2 wave 252: denna brädan var min favorit till 4.4, den skönaste jag har seglat på, svinbra kontroll i byarna, svängde så j-vla bra på vågen, var aldrig tvungen att ta ut foten för att göra en bottomturn, mycket slashig…

Jag tror det var den stranden de har haft freestyletävlingar på, nästan helt säker, det är iaf den de har speedtävlingar på!

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 13:19 som svar på: Stora kossor som nybörjarbrädor

Rena Racebrädor fast stora.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 11:27 som svar på: Surfbil säljes

mmm jävligt Bull!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 11:03 som svar på: Surfbil säljes

Det låter som F.G Bengtsson behagar skämta. Om det är så, så är han inte speciellt rolig. Karln borde skämmas. Det fanns mycket av mina jobbpapper i bilen som jag verkligen behöver. Det fanns även 10 st cd:s i cdväxlaren.

mvh SWE 496.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2000 vid 10:47 som svar på: Reserapport- Sotavento, Fuerteventura

Berätta lite om de olika brädorna,
    vilken tyckte du var bäst.
    Den stranden du seglade vid är det den de haft
    Freestyle tävling på ?.

Sida 3561 av 3702
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA