anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Säger bara en sak Neilpryde ska toppa listan.
-
Pengar….nej jag vet inte vad resan kosta exakt, men runt femtusen gick resan på, men då var det et 4-stjärnigt hotell och det ingick frukost och fri hyrbil (fick vi reda på sista dagen…grr), hyran för bräda och rigg med försäkrning och allt typ 1700-1800skr…bara till att plussa ihop!!
-
anonym-anvandare
Medlem29 april, 2000 vid 21:18 som svar på: Första intrycket av Gaastra Nitro riggat!Nitro-the final production
-
anonym-anvandare
Medlem29 april, 2000 vid 20:31 som svar på: Första intrycket av Gaastra Nitro riggat!har dom kommit nu eller är det ett L.E du har kollat på??
-
Vad kostade veckan med allt?
-
vänd på listan så är du rätt ute…..
-
Do that, akta dig för solen bara, tydligen där och i Australien som det är starkast sol i hela världen, enligt en som bodde där, jag kan ju säga att jag flår typ överallt…Felet med stället är alla tyska nudister som vandrar runt på Sotavento, man kan ju nästan spy när det kommer en gammal fet kärring naken…Men på Procentret låg det en hel del fräsha tjejer och solade i string!
ÅK!
-
Simmer-utomordenkligt snygga vågsegel
North- tyskt gubbmärke, konservativt tyskt
Neilpryde- prylbögsmärke
Arrows- never liked them
Gaastra- kommer starkt, med nytt flås
Naish- ser mycket tråkiga ut -
Vad har du för grejor?????????????????
-
Roligt när man får kommentarer på olika brädor.
Kanske får man sticka dit med någon flygstol och hyra grejor. -
JP Freestyle 265: seglade soul 6.2 med denna bräda, kändes inte så stor som den är, lätt att chophoppa med, men kanske ingen favoritbräda…inte för mig iaf
JP Freestyle 255: denna seglade jag 4.7-5.8 på, kändes kanske bäst till 5.3, den gillade defenitivt inte att vara överriggad, när den var överriggad fick den inte samma följsamma kansla som när man hade lagom tryck, men den var jävligt lätt att få rotation med på stora chop…
JP Wave 260: denna bräda var defenitivt skön att segla runt på, kanske inte så manöverbar som jag hade förväntat mig när man red vågor, körde 5.0 och 5.3 på den om jag inte minns fel…
JP Wave 250: jävligt lätt och fin känsla, svängde extremt skönt, men den kunde bli lite fladdrig i hård vind tyckte jag, låg inte lika bra i vattnet som F2wave 252…….
F2 wave 252: denna brädan var min favorit till 4.4, den skönaste jag har seglat på, svinbra kontroll i byarna, svängde så j-vla bra på vågen, var aldrig tvungen att ta ut foten för att göra en bottomturn, mycket slashig…Jag tror det var den stranden de har haft freestyletävlingar på, nästan helt säker, det är iaf den de har speedtävlingar på!
-
Rena Racebrädor fast stora.
-
Det låter som F.G Bengtsson behagar skämta. Om det är så, så är han inte speciellt rolig. Karln borde skämmas. Det fanns mycket av mina jobbpapper i bilen som jag verkligen behöver. Det fanns även 10 st cd:s i cdväxlaren.
mvh SWE 496.
-
Berätta lite om de olika brädorna,
vilken tyckte du var bäst.
Den stranden du seglade vid är det den de haft
Freestyle tävling på ?.