anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
samma här, köpte en i vintras, svinskön säger jag bara..
-
Grattis
Goa segel, nyfiken på första intrycken
Mvh/ B -
Kan tänka mig att sticka dit om det blåser en go SV 14-18 m/s annars sparar jag nog mina slantar, det händer inte för mycket i Klitmoeller om det inte blåser, i och för sig ett gott ställe att sitta och fundera på, goa naturområden framförallt om man kör norrut mot Hanstholm som för övrigt kan bjuda på riktigt stora swells.
/M -
Åfan jag körde med en surfpartner på taket utan remmar i 180 knyck och den låg kvar, hur fan kan det komma sig ?
Doug Hunt -
anonym-anvandare
Medlem14 april, 2000 vid 13:50 som svar på: Vad tycker Ni om www.uniquestore.nu NU???=(S) urfers (P) aradise
-
Solum, menar du det som ligger strax utanför H-sand då eller? I så fall – finns det några spot jag bör känna till? Jag håller till vid södra sundet på ö-sidan. Har även funderat på att testa smitingens havsbad längst ute på härnön. Därute går det ju feta dyningar som åker rätt in i på sandstranden. Hur det är med vinden vet jag dock inte eftersom det ligger rätt höga berg på vardera sidan om stranden.
/Fredde
-
Kul att det är fler som tycker som jag.
men jag har sett att det finns grymt radikala surfare strax norr om sundsvall i solum. Man brukar kunna se honom när vinden ligger mellan 18-30 m/s och en ljusblå transit står på parkeringen. Vore kul att få tag i den killen så man kunde få lite tips om hur man sätter en fullplans pock och water touchdown.
Kila lugnt alla andra surfsugna norrlänningar. -
Isen har inte gått upp på Storsjön så man får surfa snö istället.
/Pelle Ösund
-
anonym-anvandare
Medlem14 april, 2000 vid 13:13 som svar på: Vad tycker Ni om www.uniquestore.nu NU???sidan är väl sådär men du undrar om du har tagit in på SP? och det tycker jag
Surfpartner har inte varit så aktuella de senast åren deras storhetstid var väl mitten 80 talet.
kommer man att kunna se på seglen i sammband med mellan sv.cupen -
anonym-anvandare
Medlem14 april, 2000 vid 11:32 som svar på: Vad tycker Ni om www.uniquestore.nu NU???Sidan fyller sitt syfte och så länge priserna är låga så har jag
inget att klaga över. Trevligt med nya märken i sverige!!! -
anonym-anvandare
Medlem14 april, 2000 vid 09:41 som svar på: Vad tycker Ni om www.uniquestore.nu NU???En god sed är att aldrig lägga upp en sida som inte är färdig med trasiga länkar o.s.v.
det viktigaste med en hemsida från ett företag är att den är snabb, och lätt att hitta på, och helst oxå fina bilder och bra information om all utrustning.
jag tycker ni skulle göra sidan i frames med en knappanel till höger som alltid finns där, och ta bara med info som man har intresse.
detta behöver inte vara så svårt, ladda ned dreamweaver från macromedia och gör sidan med deras program == Superlätt!! -
anonym-anvandare
Medlem14 april, 2000 vid 09:34 som svar på: Vad tycker Ni om www.uniquestore.nu NU???nej, jag jobbar INTE som webdesigner …, men JA jag är windsurfare ! =)
jag försöker inte klaga allt för mycket
men tror på allvar att det vore bra om ni gjorde nåt åt sidan …
den kommer inte hålla länge.
men det vara bara ett tips !
om det nu är så många som sökt upp er och sökt ”jobb”, varför inte låta nån hjälpa er ???
och NEJ, jag är inte designer …, bara en surfare som vill ha mer affärer som håller i längden -
fattar inte mycket av den sidan …
tyvärr
kan du inte lägga in ett nytt inlägg …
eller maila mig:forza98@yahoo.com
Tack så mycket !! -
anonym-anvandare
Medlem14 april, 2000 vid 08:12 som svar på: Vad tycker Ni om www.uniquestore.nu NU???jag måste tyvärr säga det … fortfarande lika oprofessionell. är detta verkligen en butik ?!!!
man börjar tyvärr undra. det lät mest som ett skämt när ni sa att ni ”gjort om” er sida. den ser kanske lite mindre jobbig ut.
Men länkar funkar inte, man kommer till fel ställen. Och designen är ju fortfarande helt otrolig !
fixa nån som gör en sida. Kan inte kosta mycket. Annars kan ni snart räkna med att måsta lägga ner hela online verksamheten …
och vad kunde vara tråkigare för er+alla oss surfare. Gör nåt åt sidan NUUUU ! det är ju helt klart värt att spendera liiite på det iaf. En professionell sida kommer att besöka hundratals gånger varje dag. Och ni kommer absolut att göra ett mycket bättre, seriösare intryck.
Som den ser ut nu, så är det inte alls särskilt överskådligt, och lätt att se, förstå priser. Och det är verkligen inte mycket info om produkterna, t.ex. inga som helst bilder.
gör nåt åt det, medan er Internet verksamhet fortfarande har hedern i behåll !
LYCKA TILL med SURFHANDLANDET. NI ÄR HJÄLTAR som tar tag i det …
tack !
/North-surfer