anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem13 april, 2000 vid 08:50 som svar på: www.uniquestore.nu – världens sämsta hemsida ?Om inte annat så lär butikerna få mycket gratisreklam av alla konfinlägg. Hur många som läst debatten om SP och nu senast
http://www.uniquestore.nu har inte gått in på deras sidor? -
tack så mycket !
hmmm, lite svårt att hänga med i språket på den sidan.
jag skulle vara jättetacksam om vi kunde kontakta varandra.
Det skulle vara kul att veta lite mer. T.ex. har man hört att arbete på fiskindustrier ska ge de bästa pengarna, stämmer det ?
du har inte möjlighet att fixa nummer till någon sådan som du vet betalar bra ? det skulle vara lättare …
men, du kan väl lägga in ett till inlägg, eller gärna maila mig på:
forza98@yahoo.comtack så mycket !
-
anonym-anvandare
Medlem13 april, 2000 vid 08:27 som svar på: www.uniquestore.nu – världens sämsta hemsida ?självklart är det kanon att det kommer en ny surfbutik, helt underbart, det bästa som kunde hända just nu !
men vadå, lite tips/klagomål kan väl få slinka ut ändå. Om inte annat för deras eget bästa. På Internet kommer dom inte sälja mycket, hur många besöker den sidan mer än en gång. Även om de vill hålla nere sina kostnader är det frågan om det är det dom gör.
Med en liten kostnad som en ”riktig” hemsida skulle kosta, så skulle dom garanterat bli mycket mer populära och omtalade … d.vs. sälja mer.
En sån sida ger ju direkt intrycket av totalt ointresse och oseriöst affärstänkade. Visst känns det väl tryggare att handla över nätet om man beställer från t.ex. http://www.north-windsurf.com ?/L.b Trans
-
anonym-anvandare
Medlem13 april, 2000 vid 07:30 som svar på: www.uniquestore.nu – världens sämsta hemsida ?bra sagt!!! ett gott råd kan man säga på många olika sätt men folk lyssnar nog mer på ett på ett trevligt sätt framlagt råd
Naturisten
-
så brädan har alltså deep tuttle???
mvh pucko
-
höj bommen så får du den ”kontakt” eller bekväma segelställning som du söker, men om bommarna blir vidare i år eller ej det vet jag inte…..
a bom bom bom
-
Det här blir ju faktiskt lustigare och lustigare. Det var just en Allstar 70 å en annan bräda (med Deep Tuttle-box) som vi höll på att byta fenor mellan när vi undrade om de verkligen var så utbytbara…
Jo, du kan nog använda lite mellanlägg, men man vill ju gärna att grejorna passar perfekt. Själv minns jag med fasa en tid när jag satt och klippte sönder ölburkar (som det underligt nog fanns gott om i bilen…) för att mina fenor skulle sitta bättre i boxen.
Surfa På!
-
anonym-anvandare
Medlem12 april, 2000 vid 18:57 som svar på: www.uniquestore.nu – världens sämsta hemsida ?lessen att göra dig besviken platon men jag har inget med sidan att göra, jag tycker bara att den typ av inlägg som du skriver saknar mening….
du kan väl lägga ut adressen till din sida som du pratade om så alla kan få se hur en bra hemsida (även om det inte är surf) enligt din mening skall se ut.
-
anonym-anvandare
Medlem12 april, 2000 vid 18:35 som svar på: www.uniquestore.nu – världens sämsta hemsida ?nja, måhända låg det lite efter ditt i fråga om kunskap … det var verkligen smart att replikera på inlägget genom att berätta att mitt inlägg ”var det sämsta jag sett på länge” – mer sånt på konfen !
”jag vet inte ens var affären ligger” – det kan inte vara så att det är du som har suttit i källaren och skruvat ihop detta mästerverk till websida som nu går under namnet http://www.uniquestore.nu
kanske var det ett onödigt påhopp, och visst, herregud visst finns det möjlighet att hitta fram till prislistan på sidan utan att tvingas söka upp medicinskåpet, men det är iaf nära att man lessnar när man ser indexen som mest liknar första sidan ur en målarbok
men enligt dig är sidan en klar toppklass sida, med överskådlighet och enkelhet.
tack -
tack så hemskt mycket för hjälpen
/Claes -
Har testat ahd 300 mot min bic299
Ahd är lite mindre , tyckte min bic gick lungnare och skönare, vägde mindre
Fast kompisen med ahd är kanske lite bättre seglare än mej…
vore kul att prova en kopia … se hur den känns..
jag brukar segla i lomma fast bicen är förnärvarande till salu… -
Ska nog köra skiten ur Per i år.
-
anonym-anvandare
Medlem12 april, 2000 vid 17:27 som svar på: www.uniquestore.nu – världens sämsta hemsida ?vet inte ens vad affären ligger men ditt inlägg måste vara det sämsta jag sett på länge…………..
-
Per har du blivit för fet för ett surf??
Jag är på väg neråt i vikttabellen med en 10,5:a som största segel. Ligger nu på 93 pannor och still going down. Sug på den du Per.
SWE 496 Mattias W