Forumsvar skapade

Sida 3606 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    27 mars, 2000 vid 07:21 som svar på: RRD

håller med en vit bräda är mycket coolare och ser dessutom fan så mycket bättre ut om man skule behöva laga nått

mart

• anonym-anvandare

Medlem
    27 mars, 2000 vid 07:17 som svar på: Vision

efter som du får köpa en fena till a:700 spänn så är det rätt dyrt kolla också om brädan är hel i nosen kan vara en del blåbär som testat den

• anonym-anvandare

Medlem
    27 mars, 2000 vid 07:14 som svar på: SP vs Skidsport

håller med tänk om volvo skulle sälja bilar med ”karrospris” man vill ju inte ha en ny bräda med gammla stroppar och fena dom lämnar man ju med i 99% av fallen när man säljer den gammla!!

• anonym-anvandare

Medlem
    27 mars, 2000 vid 07:08 som svar på: SP vs Skidsport

nått som är löjligt är ”skrovpris” särskillt på begagnade brädor offtast lämnar ju en som byter in minst en fena med så den tycker jag att man borde få med!!
    men även på fjolårs brädor kör dom med detta och så sänker dom bara priset med ca 500 spänn så man är ju blåst om man handlar där när man kan få mycket bättre priser på andra ställen………..

Mr X

• anonym-anvandare

Medlem
    27 mars, 2000 vid 07:02 som svar på: RRD

Jag tycker designen är cool…så det så!

• anonym-anvandare

Medlem
    27 mars, 2000 vid 06:51 som svar på: SP vs Skidsport

En Funrider från -98 är nog inte värd mer än 5000 papp..Snåle-mackan.

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2000 vid 23:12 som svar på: Outlet

PA är inte att rekommendera.

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2000 vid 22:29 som svar på: andra bräda

Skaffa dig en feting. Vad är det då, undrar du förstås. En av de nya (tja från -99 tror jag) mycket breda brädorna som man planar med mycket tidigt och som ger bra stadga iochmed bredden. Exempel: Bic Techno 283 och Fanatic Bee 289. Annars kan du ju köpa något lite längre (runt 300cm) med freeridestuk och ett stort segel = ca: 7.0 (det ska du ju förstås ha till de andra brädorna också). Det blåser 6-8m/s dubbelt så ofta som 10m/s en svensk sommar, tänk på det…Good luck!!

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2000 vid 17:58 som svar på: Nedhalsvev????

vad skall du ha i år då? och hur gick det förra året?

Nicke

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2000 vid 17:14 som svar på: Arrows T-Force 1 -10.5

Karin Jaggi, Robert Åberg och Ant Baker!!???
    HOHOHOHO, hoppas inte det inlägget var alvarligt.
    På Sylt 99 kom Ant runt 30-35 i alla race utan i 1 där han kom top 10, vad hände i det racet, jo han lånade ett North!!!
    Och Willem Blauw har ju inte gjort ”vanliga” segel dom senatse åren, ja kan bara sluta på ett sätt……katastrof

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2000 vid 16:01 som svar på: Nedhalsvev????

vad seglar du med nu då? segel? bräda? kör du cupen?

nicke nyfiken

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2000 vid 15:57 som svar på: Arrows T-Force 1 -10.5

ja du vet allt du är bäst

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2000 vid 13:40 som svar på: Nedhalsvev????

tack för tipset hulken du är välkommen att komma till fiskebäck när du vill och provdra i mitt segel om du vill…..

så svag är jag inte…..

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2000 vid 13:34 som svar på: Arrows T-Force 1 -10.5

jag tror det var 520 mast och ca 260 bom

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2000 vid 13:00 som svar på: Nedhalsvev????

Jag tror att Surfers Paradise hade den i den nya katalogen som jag fick igjår.
    MEN!! Varför investera inåt så onödigt. Har du inte krafter att dra åt nedhalet så bör di inte ge dig ut o surfa!! Kapa en gammal bom på 40 cm o använd den o dra ot nedhalet med istället, o använd pengarna på en fena istället!!
    /Marcus Ljung

Sida 3606 av 3702
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA