Forumsvar skapade

Sida 3614 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 23:21 som svar på: surfarna kommer

Den va väll rätt bra.. schyssta bröst hade huvudrollsinnehavaren iallafall hehe

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 23:19 som svar på: Segelglapp

Håller bara med
    Själv har jag 8,2 6,9 5,8 5,2 4,5 De tre sista körs på Axxxis 262 o de 2 stora på stor brädan…Lycka té!
    /Marcus Ljung

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 21:18 som svar på: Välkomna in i butiken

Satsa på html istället för jpg!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 21:04 som svar på: surfarna kommer

Fram med chips o dip. Snart börjar den…

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 20:00 som svar på: Välkomna in i butiken

Precis, var var alla nybörjare hösten 99???
    Drog dom när jag kom?

Sidan är bra Paddy

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 17:20 som svar på: Har isen släppt i Sthlm?

Har ni fortfarande inte fattat att ni ska bo i Skåne om ni vill pyssla med surfing, här finns varken is eller dryga nållåttor.

• sticker ut i björlanda nu på väst 12-13 då.. 16.00.

/johan_g

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 11:43 som svar på: OK, OK…man kanske ska skaffa sig en STOR bräda…

håller med…….. fattar inte alla som hela tiden snackar om en massa
    gamla grejer…….SE FRAMÅT INTE BAKÅT!!!!!!

Mr formula

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 10:46 som svar på: OK, OK…man kanske ska skaffa sig en STOR bräda…

Tror inte du behöver så mycket värre grejer för att vara med och tävla i ex. mellansvenska cupen. Kanske inte kan hota elitseglarna men säkert komma in bland top 15. Och om inte annat så träffar man ganska mycket kul folk på tävlingarna så jag ska nog prova ett race i varje fall.

Vad gäller brädval så har jag bara provat technon och den var super, skrattar fortfarande!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 09:51 som svar på: Cypern

Nej, bodde där hösten/vintern för ca 10 år sedan – hade surfprylarna med, men fick väldigt lite seglingsdagar (1-2 per månad).

Kanske är annorlunda på våren/sommaren?? vet inte.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 09:45 som svar på: GC eller Fuerte i mars ??

Precis kommit hem från GC/pozo – den här perioden kan nog vara ganska osäker – under två veckor hade jag oerhörd otur med vind och fick enbart fyra dagars (nåja 2 h-pass) segling (4.2,4.7 x 2, 5.3), och inga swell. Bara skvalp på pozo.

Boendet i Pozo är helt ok – tyskfaktorn kan dock ej underskattas, den är helt ENORM!!

Hyrbil är billigt 750 skr/vecka – kan fås och lämnas på flygplatsen. Mat är billigt, spanska är svårt ;o)

Vore intressant att höra kommentarer från folk som vart på Fuerteventura?

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 08:29 som svar på: Välkomna in i butiken

Lite väl seg.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 07:29 som svar på: OK, OK…man kanske ska skaffa sig en STOR bräda…

Widestyles är mycket roligare än den gamla typen…

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 07:04 som svar på: Välkomna in i butiken

Fin sida och kul med lite mera konkurens i Skåne området!
    Men går det inte att skriva ut lite priser??

/J

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2000 vid 00:04 som svar på: OK, OK…man kanske ska skaffa sig en STOR bräda…

Köp den numera totalsågade Xantos 295II (135 liter) eller en oroligare men snabbare Explosion 295 (135 liter) också totalt passé) . Dom tar +9kvm och har i princip vunnit varenda test sen dom introducerades. Och dom är billiga.
    Då kan du också ta med grannens hund på brädan om du vill men framförallt segla verkligt ofta i Stockholms-vattnen.
    Är stora widestyles verkligen så där kul som reklamen säger i längden?
    Det tycker inte jag.

Sida 3614 av 3702
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA