anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
flow custom rules…..
Han ska fan inte gå ner på en 85 liters bräda..då får han inte lika mycket surf!!! det måste blåsa rätt bra för att surfa då eller???
Nä köp en flow då får du mäst surf för pengarna en sann freeride bräda
sen kan du köpa en billig beg vågbräda på 85 liter å latja med när det blåser fint =) -
Tack det värmde då är jag inte helt åt pepparn.
Men jag måste ha rätt raka puckar mot Surf om det brakar loss. Det har gått rätt raka puckar mail från mig åt ”diverse håll” och jag räknar med diverse returer och då behöver jag hjälp helt klart.
Alla mail som kommer till mig lägger jag ut rakt upp och ned
Håll med om att det är rätt intressant.
Gissa vilket mitt nästa segel efter GTR9.3:an blir?
Yepp Nalu 5.0.
Mvh//Bosse Persson -
Helt rätt!! Jag höll på att garva ihjäl mig när jag läste början på ditt inlägg. Ingenjörs ISO XXXXX tyskarna har verkligen vaarit igång igen. Detta var verkligen ett av de bästa inläggen på konfen på länge.
/LINSURFER -
Vill du ha en snabb bräda ska du absolut välja en annan. Men den gippar grymt!
-
OM jag blir lite halvtaskig på vattensstart kan man då dra rigg på mindre än 95 liter
-
ja det låter rätt bra men e det inte väldigt svårt att försöka segla på en 80 liters bräda
-
Låter precis som den PA som jag oxå har kommit i kontakt med……
-
Har beställt en Carve 78:a!!
Bara att börja räkna dagar. -
Skit i kossan och skaffa dig en lättare freestyle än F2, alltså en som är gjord i Cobra fabriken. Blir MYCKET kvickare än en plastbräda.
-
Det blir mer åt racinghållet på mellansvensak o Allt för sjön cupen
-
vad kostar ett Rage 5.0 kvm?
Danny -
Snacket om att freeride skulle vara lika snabbt är lite strunt.. har man kännt skillnaden så vet man
jag har en bic 279 95liter och 53 bred väger 5,7 kg
Tänkte nog behålla den när allt kommer om kring..
har testat fram och tillbaka mot freeride som f2 axxis ochbic veloce278 och den är snabbare kanske inte så där jättemycket, dessutom gippar den som en dröm och är lättare att hoppa med än en freeride har en kompis som har loopat sin på båda håll så man behäver inte ha en freesyle eller freeride för att trixa och ha kul… det är bara att åka…
Fast de nya freestyle typ mistral v111 osvser kul ut?
hur snabba och lösa är de egentligen??nån som vet och har testat????? -
Det med mistral flow e ett jävla bra förslag själv har jag en flow custom 276
Kan bara säga bra saker om den!! Planar tidigt jävligt snabb,bra kontroll och höga hopp!! KÖP DEN